No. II

Medlem
15. des. 2011
Innlegg
146
Sted
Asker
Et par år etter No. I var det på tide å få tak i No. II :)

Har grublet og siklet på denne lenge nå, og virret frem og tilbake om hvilken modell jeg skulle velge. Hadde egentlig bestemt meg for én, men så var det omtrent umulig å få tak i - i hvertfall i norge, og den som var alternativet hadde noen egenskaper jeg ikke liker så godt. Hadde omtrent gitt opp begge disse, og bestemt meg for tredjevalget, men så hadde jeg flaks!

Så hva kan det være?

Jeg liker å handle F2F om mulig, så det er egentlig ikke så mye "unboxing" å gjøre, men får ta de lille man kan :)

Holder meg til Omega foreløpig...



Hmmm, ikke rødt inni?



Alle har kanskje skjønt tegninga?



Det måtte jo være en Speedmaster :)



Men hva er dette, ser da virkelig ut som hesalite?



Og likevel, snur man den ser man "rett hjem" :)


En superflott 3572.50 ! Akkurat den jeg opprinnelig ville ha, men hadde slått fra meg. Alternativet, 3573.50 "Sapphire Sandwich" synes jeg er irriterende med den "grå" ringen rundt glasset, så hadde egentlig landet på gå for en 3570.50 i stedet.


Noen bilder til tåler man...

WS i bilen:



Tester Hirsch Mobile:




Og et par bilder sammen med No. I:





Takk til Entropy for å ha skilt seg med denne flotte Speedmaster, til min fordel :)

Det må kunne kalles starten på en samling når man har to, eller? Har ikke regnet med Jam Home Made Mickey Mouse uret da, men det er jo strengt tatt mekanisk-automatisk det også :)
Boks med plass til 8 er i alle fall i bestilling :)



En sort og en blå er i boks, neste må vel bli en hvit? :)



Takk for oppmerksomheten! :)
 
Redigert:
Gratulerer med å ha slått kloa i denne! Plast foran og krystall bak, the best of both worlds :)
 
Tror det er mange som gjerne skulle slått kloa i denne!

Gratulerer så mye med den flotteste Speedmasteren, etter min mening! :D
 
Gratulerer med lekker speedy!!
Men en ting lurer jeg på; solgte ikke du en seamaster ceramic, lik den du har nå, til min svoger ifjor eller er det jeg som surrer :confused:
 
Denne skal jeg ha også!! Rett og slett nøødelig. Beste av 2 verdener med hesalite foran og sapphire bak. Stor gratulasjon!
 
Gratumulerer! Sitter med saphire forran og bak her og skulle helst hatt en akkurat som din. Hesaliten gjør det lille ekstra, og "varmer" opp skiva synes jeg.