Nobis på salg ?

Medlem
30. mars 2010
Sted
Norge
Hei, ja tittelen sier det meste. Hva er muligheten for å se Nobis på salg på nyåret/ettervinteren ? Eller er det som andre merker at de ikke blir solgt til nedsatt pris ?

Kan ikke huske å ha sett de for veeeldig lave priser.. Er forøvrig særs fornøyd med min. Anbefales!

Følte meg passe akterutseilt når jeg måtte Google hva det var...

+1, men når jeg fant ut at det bare var en jakke ble jeg skuffet. Trodde det var et klengenavn på en eller annen klokke.

Forresten, hvis dette er skikkelig vare så kommer den aldri på salg. Har noen hørt om PP, AP eller Rolex på salg? Invicta, derimot ...

Takk for tipset, følger opp det i slutten av januar.

Kommer an på hva du skal ha. Kjøpte en barry i svart på 30% nå før jul hos smartguy.no, men det ser ut som de ligger på ordinær pris akkurat nå. De har ofte salg, og har de fleste modellene på lager.

Som et lite obs, skal du ha en virkelig varm vinterjakke anbefaler jeg ikke shelby-modellen. Den er en god del tynnere enn de andre av en eller annen grunn.

+1, men når jeg fant ut at det bare var en jakke ble jeg skuffet. Trodde det var et klengenavn på en eller annen klokke.

Forresten, hvis dette er skikkelig vare så kommer den aldri på salg. Har noen hørt om PP, AP eller Rolex på salg? Invicta, derimot ...

Nå selges ikke rolex på tre-firemargin heller ;)

Redigert:
Jeg kjøpte modellen som heter "The Kato" på 50% salg hos 4Men på Sandvika Storsenter for snart to år siden. Er meget fornøyd med denne jakken. Eneste ulempen er at den ofte er litt for varm...

Redigert:
Oppdaterer egen post. Gikk tilfeldig forbi Skonnord på Ski storsenter, der var det 50 % på Nobis. Stort sett XL og større, en modell i L, som ikke falt i smak.

Det er et problem at den kan bli litt for varm ja.. Passer utmerket i skikkelig ruskevær, med -10 eller mer.