Noe godt tips til klokke?

Medlem
23. jan. 2011
Hei, setter min lit til dere.

Har lyst på en klokke som jeg kan bruke til hverdags. Liker designet til divere.

Men vil ha blå urskive og ikke grønn lumen, eller en annen kul farge. Vil også ha metallenke.
Hvilken klokke gir mest for pengene og som jeg forhåpentligvis liker av design.

Pris max 1500.

Kjenner til skx007, mako og monster, men føler det blir litt vanlig :p

@znaky85 - mitt tips: Seiko SKX007 :) ... eller for den saks skyld SKX009 hvis du liker en liten farveklatt.
Ikke la deg lure av at de kan fremstå som "vanlige" her inne.
Blandt gemene man(svensk for "hvermansen") så skal du være heldig for å spotte en slik ute i det fri blandt de ikke-konverterte i saueflokken.

Edit

Kjøper du en brukt her når det dukker opp en brukt her så går de ofte for en tusenlapp, da har du første femhundringen på bok i sunmariner-sparekontoen ;)

Redigert av en moderator:
Hva kommer frakten på fra dhl? Toll osv. De er ikke billige akkurat har jeg hørt.

"In Stock
Free Shipping Worldwide
Usually ships in 24 hours"

Det er så dyrt som null, niks, nada, zero norske kronestykker og som med alle utenlandskjøp tilkommer +25 mva og et evt. gebyr til posten på 100/200 (avhengig av om verdien er mellom 200-1000 eller 1000+)
Fra creationwatches har jeg dog "sluppet" postens gebyr og kun betalt mva @znaky85

"In Stock
Free Shipping Worldwide
Usually ships in 24 hours"

Det er så dyrt som null, niks, nada, zero norske kronestykker og som med alle utenlandskjøp tilkommer +25 mva og et evt. gebyr til posten på 100/200 (avhengig av om verdien er mellom 200-1000 eller 1000+)
Fra creationwatches har jeg dog "sluppet" postens gebyr og kun betalt mva @znaky85

Da har du sendt med posten og ikke dhl?

Støtter meg til Adamskater her, det er ingen tollavgift på klokker. Det som kommer i tillegg er moms og eventuelt tollgebyr til transportør. Creationwatches kan med trygghet anbefales av samtlige her inne vil jeg tro. Lykke til med jakten.