Noen erfaring med Urmakermester Erik Ødegaard?

S

Slettet bruker 1645

Guest
Bare spør kjapt før jeg sender inn klokken jeg. Fant ikke så mye om dem her på sonen men.

Er vel grei skuring å sende inn klokken der for en vurdering/service/renovering?

Står at de er de eneste godkjente på service av Fortis, noen som har noe formening om hva en slik service med smøring og polering koster? :)

Han er en av landets beste urmakere, uten at det reflekteres i prisene. Pris på service idag kjenner jeg ikke til - det er flere år siden jeg hadde en klokke inne der - men det ville overraske meg om det er på samme nivå som prestisjeforretningene i storbyene.

Det Hopalong sa :)

Erik er i tillegg en av de største pådriverne for å redde urmakerfaget i Norge, og holder blant annet videreutdanningskurs i 7750.

Urmakermester Ødegaard anbefales på det varmeste.

Ventetiden er nok på linje med andre i Norge, men jeg har inntrykk av at prisene fortsatt er snillere enn hos de store ADene.

Virker seriøs ja..

Har alt fått svar på mail, så da havner nok klokken der! Så får vi håpe det ikke blir så alt for dyrt, aldri sent noe ur på service før så! =)

Kan anbefales på det varmeste, rask service med tilbakemeldinger underveis.
Hadde min Fortis B-42 chrono inne for bytte av clutch + litt.
Koster jo selvfølgelig litt, men på ingen måte avskrekkende.
Anbefales på dert varmeste.

Kan anbefales på det varmeste, rask service med tilbakemeldinger underveis.
Hadde min Fortis B-42 chrono inne for bytte av clutch + litt.
Koster jo selvfølgelig litt, men på ingen måte avskrekkende.
Anbefales på dert varmeste.

Hva kom det på da? Er vel den samme klokken jeg skal levere inn nå!

Okay. Det er ikke ille.. Har liksom satt et tak på 4-5000 =)

Du skal vel ha en full overhaling etter hva jeg skjønner, og det blir nok en del dyrere enn den reparasjonen nevnt til 2k.. Er vel 7750 verk på disse, så da blir vel fort til den prisen du selv har som tak?!;)

Du skal vel ha en full overhaling etter hva jeg skjønner, og det blir nok en del dyrere enn den reparasjonen nevnt til 2k.. Er vel 7750 verk på disse, så da blir vel fort til den prisen du selv har som tak?!;)

hehe, jaja.. Men så lenge det ikke overskrider det så er det vel greit... Noe særig mer enn det så kommer jeg jo til å tape for mye penger ved en eventuel flipp =/

Er dette en kar å bruke for å restaurer min gamle Omega tro? Viste ikke om han, men holder jo til i byen ved siden av så kanskje det er noe sjekke ut.

Noen som har brukt han til noe lignende?

Jeg fikk også svar far en AD inne i Oslo, å han anbefalte Erik med en gang også =)