Noen erfaringer med den nye Jubilee lenken?

Medlem
26. jan. 2009
Sted
Ålesund
Kjære godtfolk

Var innom Bjerke en tur i dag og kikket på noen godbiter :)

Jeg ble virkelig slått i bakken av den nye jubilee lenken i stål/gull hvor låsen er skjult under lenken. Den var virkelig lekker. I tillegg er det nå massivt gull og ikke hule ledd. Tenker dette må hjelpe på problemet med mye slakk over tid.

Lurer på om noen har noen erfaringer/synspunker om denne, eller om de har lest noe fra andre forum ?

Takker :)

Jeg har hatt en Dateust i stål med denne type lenke. Var veldig prakisk med skjult lås - man slipper liksom de sedvanlige bruksmerkene på låsen.

På armen er det vel ikke store forskjellen på ny og gammel type lenke, men den blir jo mer holdbar med solide ledd.

Men du opparbeider neppe noe lenkestrekk på de dagene du gjennomsnittlig beholder en klokke - uansett om den har solide ledd eller ikke:D:D

Jeg har hatt en Dateust i stål med denne type lenke. Var veldig prakisk med skjult lås - man slipper liksom de sedvanlige bruksmerkene på låsen.

På armen er det vel ikke store forskjellen på ny og gammel type lenke, men den blir jo mer holdbar med solide ledd.

Men du opparbeider neppe noe lenkestrekk på de dagene du gjennomsnittlig beholder en klokke - uansett om den har solide ledd eller ikke:D:D

Haha, en skikkelig moromann du HenrikTA :p

Men er godt å høre, har nemlig en på vei nå :cool:

Var iallefall en helt annen tyngde på klokken nå som leddene ikke er hule lenger. Synes hele klokken kjentes mye mer solid ut når jeg prøvde den hos Bjerke. Håper følelsen er den samme når jeg har mottatt min egen om noen dager :D