Noen kjøper rolex til damen, jeg kjøper denne...

Medlem
10. juli 2010
Sted
Oslo
Hey

Damen har akkurat fått seg en ny D&G klokke hun liker veldig godt, ikke det at jeg er noe big fan av den. Men hun får aldri ut fingern så hun får kommet seg til urmakeren og justert lenken (klokken ble kjøpt på danskebåten og de hadde ikke mulighet til å justere lenken)

SÅ da har jeg kjøpt en (i mine øyne lekrere klokke) som hun kan ha midlertidig :cool:

Watch OUT!
P7280001.jpg

Suspekt at en er så lik en submariner i designet..
P7280003.jpg

Fet? 99kr på clas ohlson:cool:

God sommer!

Du er ikke sann.....
Kjøpte du det der..
- Istedetfor å ta hennes grail av en DG til urmakeren for henne og justerer lenken?

Nei, nå må du sannelig behandle din bedre halvdel som du behandler dine enda bedre halvdeler, Mr olemole!
:D

+1

haha, fantastisk!

Seriøst, kjøp deg et tool for å justere lenka til 50 kr, så sparer du 100-150,- på å gjøre det selv (også i fremtiden) ;)

+1

haha, fantastisk!

Seriøst, kjøp deg et tool for å justere lenka til 50 kr, så sparer du 100-150,- på å gjøre det selv (også i fremtiden) ;)

Skal si deg en ting jeg Stipley :p : Den samme turen innom clas-ohlson kjøpte jeg også ett sett svært små phillips og flate skrutrekkere :) så jeg fikset begge deler :p Men den klokken jeg kjøpte der er faktisk litt kul, de er jo inn nå for tiden :cool: Men ok D&Gn er finere, hun går mest med den. Kan faktisk ikke huske å ha sett henne med min Clas-klokke :???: hehe