Noen som fikk klokke til jul?

Medlem
10. nov. 2008
Sted
Ski, Akershus
Selv fikk jeg et 6 sifret beløp av gamlingene :mrgreen: så nå begynner jakten på hva jeg skal kjøpe. IWC Portoguese ligger høyt på listen for 2010, det samme gjør pam 111.
Jeg skal hvertfall tenke nøye gjennom hva jeg "trenger".

Ga meg selv en Seamaster 2254. Men for å ikke stille meg i et dårlig lys på kvelden tok jeg den på meg på lille julaften.

Litt av en julepresang JonasV, ikke lett å slå den. Uansett hva du ender opp med håper jeg du er så fornuftig at du bruker hver eneste krone på klokker og poster masse bilder til glede for oss andre her ;) :D

Gav mig selv en Constellation Marine Chronometer:

MarineChr003ajpg.jpg

... en jagt, der havde strakt sig over næsten 2 år.
Selvom det er serviceret hos Omega for 3 år siden, er det imponerende, at et ur fra 1977 stadig går indenfor specifikationerne: ±12 sek/år.
Tidligere ejer var (også :oops: ) præcisions freak, og angiver afvigelsen til -10,7 sek/år.

Med venlig hilsen - Geodoc_DK

Ikke klokke, men fikk en fantastisk fin OEM Panerai buffalo rem til 118ern min, og da ble det jo nesten en ny klokke :)

Kona fikk denne av strategiske årsaker. Hvis hun begynner å interessere seg litt for klokker blir det mye lettere å overbevise henne om at jeg "trenger" en ny klokke i ny og ne.;)

Omega Seamaster Aqua Terra MOP m/ diamanter. Akkurat passe blingy klokke som går til både hverdags og fest.

CIMG0593.jpg

CIMG0592.jpg

Herlig!
Kona har neste maken. Bare quartz med perlemor skive.
Jeg ville hun skulle velge auto. Men komforten med batteri vant...:mrgreen: