Noen som har sett hvit gummi/silikon rem noen plass?

Medlem
8. mars 2010
Sted
Over fjorden
Som den noe lange tittelen sier:
Noen som har sett hvit gummi/silikon rem for salg noen plass?

Jeg har fått en god idé om at en slik hadde vært artig å bruke en gang eller to i sommer. Men, det ser ikke ut som at det er så mange andre som har fått den idéen, så sliter med å finne steder som selger det. Noen forslag?

Har funnet en rem på ebay, og en på "time factors". Ingen av de var helt innertier, så skulle gjerne sett noe mer før jeg bestiller. :p

Hvitt funker bra på stranda, gikk for denne fra strappedfortime.com

DSCN4321.JPG

Herlig!

Kanskje klokken 10 over 12 samme dage som eksamen ikke er rette dagen til å lete etter ting på internett.. :p

Er 20 mm jeg ser etter.

De to på ebay har jeg sett litt på, likte dem ikke helt. En annen på ebay jeg har sendt request på shippingpris nå. Den fra singular, jeg er ikke en stor fan av slike små hull i remmer.. Men de fra watchband og den fra strapcode så spennende ut! :)

Hirsch lager gummiremmer i hvit, og det burde du jo kunne få tak i hos en urmaker i nærheten som fører nevnte merke (de fleste har vel noen eksemplarer av disse inne vis de har det nyeste skapet med fult innhold). Kan i alle fall være verdt å ta en titt.,

Ingen i Bergen som fører Hirsch meg bekjent. :(

Men takk for tipset, skal lete litt mer på nettet etter den. :)

Aller helst kunne jeg tenke meg en Omega diver gummi i hvitt. Den er så clean og enkel. :cool: