Noen som har smakt Jack Daniel`s Tennessee Honey

Medlem
6. mars 2014
Sted
Norge
Så denne på vinmonopolet i dag, og ble veldig nyskjerrig..

Noen som har smakt denne? Whiskey med litt honning likør og 35% alkohol innhold..
Flott om noen her har smakt den kan feks sammenlikne den med vanlig Jack :)

I følge enkelte kritikere skal den visst bære et umiskjennelig preg av JD + et hint av honning. Ettersom det er en whisky-likør aner jeg ugler i mosen, og tankene går tilbake til min ungdoms vår da jeg drakk meg både full og sjuk på Southern Comfort. Etter den dagen på 70-tallet har jeg til dags dato ikke smakt mer på whisky-likør.

En tanke som slår meg er at den kanskje er fin å bruke til pensling av biffen når denne ligger på grillen.

I følge enkelte kritikere skal den visst bære et umiskjennelig preg av JD + et hint av honning. Ettersom det er en whisky-likør aner jeg ugler i mosen, og tankene går tilbake til min ungdoms vår da jeg drakk meg både full og sjuk på Southern Comfort. Etter den dagen på 70-tallet har jeg til dags dato ikke smakt mer på whisky-likør.

En tanke som slår meg er at den kanskje er fin å bruke til pensling av biffen når denne ligger på grillen.

Ja, det er nok mye mulig :) Jeg tenker helst at den kanskje er veldig god til feks dessert. Kanskje helle litt over god vanilje is.. Eller rett og slett bare som en liten shot sammen med desserten..

Som det meste andre fra Jack D. så passer den best innelukket i en flaske...på vinmonopolet :mrgreen: Er så mye godt å få kjøpt sånn ellers liksom ;)