Noen som husker bedre enn jeg gjør? Sikkert.

Medlem
14. mai 2012
Sted
Asker
Leste her på forumet om en som vaklet mellom en Seiko og en amerikansk klokke. Han ble anbefalt amerikaneren. Så nøye på den, det var forhåndsbestilling og greier, jeg tror staten i USA var Kansas (usikkert). Bestemte meg for å bestille, og så skulle den sendes til tante i Florida som jeg besøker om et par måneder.
MEN NÅ ER NAVNET GLEMT, og jeg finner ikke igjen innlegget. Klokkenavnet var ikke noe du hører om hver dag.
Takknemlig for hjelp, den kommer nok som alltid her på TS.
M v h Kjellkristian.

Kan det være en Hamilton klokke? Husker dessverre ikke tråden.

Takk for forsøket, Flyback, men det var noe mye mer ukjent enn Hamilton. Ball var det heller ikke.
Jeg grubler og leter videre. Det var et merke som tydeligvis lager noe bare etter at bestilling har innløpt, og ikke i så mange eksemplarer heller, typisk 150 eller 200. (Det er jo mange måter å få klokkene sine til å bli sjeldne på.)
M v h Kjellkristian.

Innertier igjen

ADAMSKATER, Gratulerer. Navnet jeg egentlig lette etter, var BELARUS, men din link via Ravenwatch brakte meg rett til målet.
Som egentlig ikke har noe med "Japanske og asiatiske" å gjøre i det hele tatt.
Men her på forumet er det alltid hjelp å få, og det raskt.
Tusen takk !
M v h Kjellkristian

ADAMSKATER, Gratulerer. Navnet jeg egentlig lette etter, var BELARUS, men din link via Ravenwatch brakte meg rett til målet.
Som egentlig ikke har noe med "Japanske og asiatiske" å gjøre i det hele tatt.
Men her på forumet er det alltid hjelp å få, og det raskt.
Tusen takk !
M v h Kjellkristian

Du mener vel Benarus? Belarus har jeg ikke hørt om, Også et gammelt merke som het Benrus, men de er nedlagt såvidt jeg vet. Har hatt to Benarus (megladon og SeaDevil) sistnevnte har jeg fortsatt. Veldig mye klokke for pengene synes nå jeg i allefall.

Her er bilder av begge mine i allefall ...
http://www.tidssonen.no/forum/f9/fnusnu99%B4s-samling-8213/