Noen som vet hvor man kan få tak i en 2255.80 "Electric Blue" Seamaster?

Medlem
11. juli 2010
Sted
Oslo
Er på jakt etter en 2255.80, men den har jo gått ut av produksjon, så den er litt vrien å få tak i. Ingen av forhandlerne jeg har vært innom i Oslo har flere på lager, og det er ingen på eBay for øyeblikket. Ved siden a Speedmasteren min er dette den nydeligste klokken Omega har laget syns jeg. Urskiven er bare helt fantastisk, og jeg MÅ få tak i en slik klokke! Noen her som vet om en forhandler som har en på lager, eventuelt om det er noen her som har en til salgs? Tips mottas med takk :)

Var i tilsvarende situasjon tidligere i sommer, var på utkikk etter 2254.50, som gikk ut av produksjon for et par år siden. Kontaktet Protid i Bogstadveien i Oslo, de sendte ut etterlysning til alle butikkene i Protid-forhandlernettet, det viste seg at Protid i Bodø hadde en liggende, så et par dager etter kunne jeg hente klokka i Bogstadveien. Verdt et forsøk, lykke til!

Var i tilsvarende situasjon tidligere i sommer, var på utkikk etter 2254.50, som gikk ut av produksjon for et par år siden. Kontaktet Protid i Bogstadveien i Oslo, de sendte ut etterlysning til alle butikkene i Protid-forhandlernettet, det viste seg at Protid i Bodø hadde en liggende, så et par dager etter kunne jeg hente klokka i Bogstadveien. Verdt et forsøk, lykke til!

Det hørtes ut som en plan :) Hvor mye endte du opp med å måtte legge på bordet for 2254'en?

Det hørtes ut som en plan :) Hvor mye endte du opp med å måtte legge på bordet for 2254'en?

16 000,-. Det er sikkert samme hvilken Protid du kontakter, de som skaffet meg sa at de sender ut etterlysning til alle i kjeden. Han fortalte også at når 2254.50 (og sikkert andre modeller) var på vei ut, så fikk de tilbud om å kjøpe inn et parti for å ha på lager.

Var hos Per H. Christensen i Karl Johan og spurte..de tok noen telefoner, og det var visst ingen 2255 å få tak i hos dem ihvertfall.. :(

Riktignok i quartz, men det ligger en Electric Blue på finn nå :)

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27746960

Hehe, takk, men jeg fikk tak i en i fjor ;)

IMG_0093.jpg