Noen som vet noe om denne selgeren? Rolex Daytona eBay.

Ser han kjøpte 250g kobber i fjor, kanskje han har laget den selv? ;)

Neida, klokken ser grei ut ved første øyekast, men jeg ville kontaktet selger direkte og bedt om referanser. En spansk bergenser med 0 salgsfeedback legger ut en helgull Daytona på eBay Australia...vel.

Han må jo være fransk? Teksten i annonsen er i alle fall på fransk, bortsett fra en litt underlig "I withouth Dial" midt i en setning der.

Legg så til at han har kun 4 feedbacks, alle som kjøper, og alle på tysk (!) - jeg synes det er for mye som spriker i alle retninger her til at jeg hadde våget å røre denne.

Et alternativ kan jo være å sende vedkommende en melding og spørre om det er mulig å få se klokken live, og evt gjøre opp handelen F2F utenfor Ebay. Ebay/Paypal tar jo endel gebyrer, så det må jo være muligheter for å høvle av prisen ytterligere ved en slik løsning.

Item location: Bergen, Norway

Men begrenset antall Bergen i gode, gamle norge :p

Det fikk jeg ikke opp på iPhonen. Hvis han driver å hustler har han sikkert bare valgt det mest utilgjengelige, øde og gudsforlatte stedet han fant ved å peke på en globus i blinde...:)

Tenkte meg det ja, ebay på iphone fjerner en del viktig info :).

Men en annen sak jeg ikke la merke til før nå var prisen, 5099 euro for en helgull daytona?
Det ville i så fall ha vært tidenes daytona kjøp tror jeg, selv om disse gjør seg godt i stål og hvitt gull er fortsatt helgull helgull........ og det til 10-20 lapper mindre enn stålutgavene ;).

Nei, her er det for mye rart på en gang synes jeg.

117062.jpg

(Ugler i mosen ...)

Kjöper folk fortsatt klokker på EBay? Hadde heller satset alle pengene på Lotto billeten

Kjöper folk fortsatt klokker på EBay? Hadde heller satset alle pengene på Lotto billeten

Hvis man kjøper av en av de etablerte selgerne, hvor man har returrett osv, er det ingen fare. Jeg har kjøpt en Speedmaster av en av de tre etablerte Omega-selgerne på evilBay, og har sjelden vært så fornøyd med et klokkekjøp!