Noen synspunkter på IWC Mission Earth ?

Medlem
18. aug. 2008
Sted
m
Har funnet ut at jeg faktisk kan bruke en 46mm klokke da jeg de siste ukene har kost meg med en Planet Ocean XL. Denne er derimot på gummi - på lenke blir det rene komikvelden.
Kom da til å tenke på IWC Mission Earth. Har jo prøvd den i butikk, men da på lenke. Slo den fort fra meg da den veide et tonn.

Men ser jo at denne også kommer på gummi. Kan noen komme med erfaringer fra denne ? Behagelig på armen ?

lifestyle_intro_ingenieur-automatic-mission-earth_iw323601.jpg

Jeg har prøvd den på gummi. Helt herlig på armen, men stor er den. Det var på nippet at jeg ikke kjøpte en, men jeg har hørt så mye bra om lenken at jeg lot det vente.

Ser at mange er begeistret for den nye Ingyen som er 40 eller 41mm. Nettopp pga den noe mer moderate størrelsen.

Iwc me

For å si det sånn; jeg angrer at jeg solgte min. Hadde gummi, skinn og lenke. Behagelig på armen, selv med vekten tatt i betraktning. Imponerende innsyn bakpå.

For å si det sånn; jeg angrer at jeg solgte min. Hadde gummi, skinn og lenke. Behagelig på armen, selv med vekten tatt i betraktning. Imponerende innsyn bakpå.

Du hadde kanskje 7-dageren ? Såvidt jeg vet har Mission Earth fremdeles solid baklokk og er faktisk en av modellene i Ingenieur line upen som fremdeles er antimagnetisk. Men størrelsen er kanskje identisk og remmene kan byttes om hverandre.

Redigert: