Noen timer med kamera og klokkene

Medlem
6. nov. 2011
Har fomlet litt med kamera, og naturligvis blir klokkene et objekt. Siden dette er et klokkeforum så tenkte jeg at jeg kunne dele litt med dere. :)

Først litt hele bilder i farger av urene.:)
IMG_2962.jpg

IMG_2931.jpg

IMG_2892.jpg

IMG_2878.jpg

IMG_2982.jpg

Litt mer kreative vinkler:)
IMG_2980.jpg

IMG_2966.jpg

IMG_2979.jpg

IMG_2963.jpg

Prøver meg på mindre farger
IMG_2986.jpg

IMG_2869.jpg

IMG_2949.jpg

IMG_2971.jpg

Til slutt litt micromacro hehehe...:p
IMG_2928.jpg

IMG_2851.jpg

IMG_2880.jpg

IMG_2850.jpg

IMG_2923.jpg

IMG_2849.jpg

Takk for titten:)

Flotte bilder rambutan!

Godt det er noen som er villig til å investere litt tid i å ta skikkelige bilder. Selv har jeg knapt tolmodigheten til å ta noenlunde klare bilder med telefonen:)

Meget bra!

Jeg har bestilt meg et slikt "kameratelt", men er den en tråd for litt info ang settings på kamera på TS, eventuelt noen andre linker til fornuftig info?

Flotte bilder Rambis... Men vi trenger noen bilder av deg i det skotskrutede skjørtet også...;) (Med klokke på armen selvsagt) :D

Flotte bilder rambutan!

Godt det er noen som er villig til å investere litt tid i å ta skikkelige bilder. Selv har jeg knapt tolmodigheten til å ta noenlunde klare bilder med telefonen:)
Takk! Hehehe selv det er en berikelse her inne på sonen. :)

Foto-Snadder!! Takk for at du deler
Hyggelig at du likte det takk. :)

Meget bra!

Jeg har bestilt meg et slikt "kameratelt", men er den en tråd for litt info ang settings på kamera på TS, eventuelt noen andre linker til fornuftig info?

Takkker så mye!
Tror du finner litt her inne på sonen, det er mange veeldig flinke her inne.Husker ikke helt hvor men det er iallefall en fototråd her(sikkert noen som kan gi en link eller fler). Jeg merker iallefall at jeg skulle hatt stativ, og div. Egentlig burde jeg fått meg et skikkelig speilrefleks og ikke et slik kobikamera. :)

Dritbra, Rambutan.
Den Speedmasterbildet i sort/hvitt tar kaka. Nyyydelig!

Takk for at du tok deg tid - og at du deler med oss.

Takker MM, klokker med plexi er en utfordring den nye omega'n er mye mer takknemmelig sånn sett. ;)

Veldig fine bilder, Rambutan :)
Takk:)

Flotte bilder Rambis... Men vi trenger noen bilder av deg i det skotskrutede skjørtet også...;) (Med klokke på armen selvsagt) :D
Herreguud, hahahaha!! :D

lekkert. mangler bare en 14060 nå.;)
Takker så mye! Ikke sant, du har helt rett i det der altså.;)

Klokkep*rn! Flotte bilete Rambis.
Takker! :)

Nydelige bilder av nydelige klokker! Takk for at du deler, gode bilder blir det aldri for mye av. :D

Nydelige bilder av nydelige klokker! Takk for at du deler, gode bilder blir det aldri for mye av. :D
Takker så mye!:)

Nydelig bilder Rambutan, takk som deler :)
Takk, det kan liksom aldri bli for mye av av bilder når det gjelder klokker:D

Dette var bra, takk for at du deler flotte bilder av flotte klokker :)
Takk!! :)

Kjempe flott Rambutan! Men hvor er mekke bildene? :D :)
Takk, hehehe ja vi får se da vet du;)

Takk for titten Rambutan!:D Dette var fantastisk flotte bilder!:D:D Stå på!;)
Takker, gir jo mersmak med så flotte tilbakemeldinger.:)

Flotte bilder Rambu! Bra jobbet.
Takker så mye! :)

Dette kan du rambu! Kjempefine bilder!
Tusen takk for kompliment, det var hyggelig fra en som virkelig kan faget.:)

telefonapparatet

Hei.
Respekten du viser for dine klokker,avspeiler seg i dine flotte bilder. Er dessverre alt for mange her inne som skyter bilder i vilden sky. Liker spesielt dine sort/hvitt bilder. Blir noe nakent og ærlig i denne modusen.

Gleder meg til neste gang du skal traktere ditt kamera.

Mvh
Timebandit.