Nok en gammel Omega Seamaster..

Medlem
8. juni 2010
Sted
Bergen
Har arvet denne fine klokken, men skulle gjerne hat en liten service samt byttet glass på den.
Noen som har noen å anbefale til å gjøre en slik jobb, uten at kostnaden overstiger klokkens verdi?
Forslag mottas med stor takk.
20240603_082501.jpg
20240603_095555.jpg
20240603_082510.jpg

Hvis du ønsker å bruke klokken (noe jeg jeg i hvert fall ville gjort med en pen, gammel Omega som denne), så ville jeg tatt den servicen uten å bekymre seg for mye om det nærmer seg klokkens verdi eller ikke.

Du kan jo forsøke deg med Polywatch på glasset , det gjør underverker på plexi (med mindre riper/sprekker er altfor dype).

Jeg kjenner ikke så mye til hvem som kan ta slikt i Bergens-området. Har handlet klokke av Urmaker Gjertsen, og det var i alle fall en hyggelig opplevelse. Det går jo an å spørre urmakerne i området hva de anslår…

• Liker
Reaksjoner: lobwedge
Jeg kan ut av egen erfaring trygt anbefale Vidar på Kolbotn ur Dyktig urmaker med over 40 års fartstid i faget som har moderate priser . Det er bare å sende klokken over til ham og han sender den tilbake etter service . Bare å ringe ham på 40409757 og avtale . Veldig hyggelig kar er det også

• Liker
Reaksjoner: lobwedge