Nok en trippel....

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
"unboxing" blir vel å ta i, men avduking har det vel blitt kalt tidligere... Tre esker stod i alle fall på bordet i går. Ingen av de har blitt vist på forumet tidligere, så da tenkte jeg kjøre en trippel i forumets ånd :) Siden jeg hater luremus, så skal i alle fall ikke jeg holde dere på "pinebenken" ... all den tid dere ikke har noe annet bedre å gjøre en fredags kveld :)

Tror boksene avslører det meste:

IMG_0289.jpg

Den første ble kjøpt av et hyggelig forummedlem.
Nappet raskt av lenken og fikk på en fin Nato-rem fra straps.no

IMG_0294.jpg

IMG_0293.jpg

IMG_0292.jpg

Synes resultatet ble ganske så ok. Selv om det er mye annet som også kan funke på en "glossy diver".

Når det gjelder klokke nummer to har jeg lenge vært på jakt etter den i mine øyne peneste heueren, nemlig en blå steeve mcqueen monaco. Dessverre har jakten vært lang og da muligheten til å skaffe seg en sort versjon bød seg, slo jeg til. Den var imidlertid ganske så velbrukt og trengte derfor en liten service. Nytt glass er på plass, det samme gjelder den flunk nye aligator-remmen. Verket er også totaloverhalt.... Har en bøtte med remmer til den, som jeg ikke har fått testet ut ennå.

IMG_0295.jpg

IMG_0297.jpg

Oppdaget dessverre først nå at det var en del bøss og støv på klokken :( jaja... det får funke!

IMG_0298.jpg

Når det gjelder nummer tre ble også dette en Tag Heuer. Eneste heueren jeg har hatt før monacoen kom i hus var en aquaracer... Hva kan nå dette være for noe??

IMG_0299.jpg

IMG_0300.jpg

IMG_0301.jpg

Pokker-meg! Jammen ble det ikke enda en monaco...?! Har jo lenge vært på jakt etter en steve mcqueen, så da denne lå på finn, "måtte" jeg jo bare ha den :)

IMG_0303.jpg

Dette er da den "nye" med caliber 12-verket, mens den sorte er den "gamle" med pleksi og caliber 17-verk.

Et par side-by-sides:

IMG_0308.jpg

IMG_0309.jpg

IMG_0310.jpg

IMG_0313.jpg

IMG_0316.jpg

Grattis! Flotte klokker alle tre, men jeg holder en liten knapp på den sorte monacoen :)

Er det en hårstrikk du har rundt armen? :p

Grattis! Flotte klokker alle tre, men jeg holder en liten knapp på den sorte monacoen :)

Er det en hårstrikk du har rundt armen? :p

Hahahahahahahaha......

Der traff du (nesten) spikeren på hodet ;) Vel... de fleste som har truffet meg (eller i det minste sett et bilde av meg) vet at jeg ikke trenger hårstrikk. Sveisen ligger vel på et sted mellom 0,5mm og 3mm, så det er ikke nødvendig. Er nok en gave fra min kjære i form av et flettet armbånd. Hun mente det ville se fint ut ved siden av paneraien, noe det også gjør.

Gratulerer! Men har ikke du en Monaco til på service eller var det den første?

Kult at du kjøpte en av hver :)

Gratulerer! Men har ikke du en Monaco til på service eller var det den første?

Kult at du kjøpte en av hver :)

Takk! Det er den sorte gikk rett på service første dag og kom hjem fra en to måneders "ferie" forleden dag.

Hadde nok aldri kjøpt begge om den blå hadde kommet inn først, men nå trives jeg med både sort og blå :)

Hårstrikk trenger du ikke Risti, men hjelp til klokkemanien derimot:D
Grattis! Den blå Mcqueenen er rå!
Håper jeg kan få klå litt på den snart.

Grattis, Risti! When it rains, it pours :D Beklager at jeg aldri solgte deg min blå Monaco, men den er jo altfor fin ;) Godt å se at du fant en likevel.

Se det Risti, godt at du fant deg en blå i stedet for å skamfere den sorte! Ser frem til snarlig treff på NURK for en nærmere titt!

Grattis med tøff seiko og radarpar! To Monacoer er ikke feil! :D

Gratulerer med flotte ur. :D

TAkker og bukker!

Hårstrikk trenger du ikke Risti, men hjelp til klokkemanien derimot:D
Grattis! Den blå Mcqueenen er rå!
Håper jeg kan få klå litt på den snart.

Muligheten vil nok by seg meget raskt! Tar den med neste gang vi treffes :)

To monacoer faktisk, veldig flotte begge to! :) Så selv på den sorte ;)

TAkk! Alle bør ha minst én monaco :)

Grattis, Risti! When it rains, it pours :D Beklager at jeg aldri solgte deg min blå Monaco, men den er jo altfor fin ;) Godt å se at du fant en likevel.

Ikke noe å beklage for... jeg skjønner deg godt, jeg!

Gratulerer! Virkelig lekre ur du har sikret deg der :)

Takk!

Se det Risti, godt at du fant deg en blå i stedet for å skamfere den sorte! Ser frem til snarlig treff på NURK for en nærmere titt!

Tror dette var en mye bedre løsning enn mitt vilde forslag om å bygge om den sorte... Det viste seg å ha blitt et meget kostbart prosjekt uten garanti om suksess. Selvsagt skal jeg ta de med på neste møte :)