Nok et impuls-kjøp sent torsdags kveld

Sponon

Støttemedlem
Medlem
15. juli 2009
Jeg hadde i grunn lovet meg selv å ikke kjøpe en ny klokke før Baselworld var ferdig, og prøvde å døyve kjøpekløen igår kveld med å handle en custom strap. Det hjalp lite du... Faktisk så eskalerte den kjøpekløen :(

Skulle jo bare inn å kikke på siden deres, men så var det så lett å bare klikke et par trykk ekstra...

I korte trekk så venter jeg nå på denne søtsaken:

4406775355_041c0eb6bf_o.jpg

4406775357_5a2e44bcfa_o.jpg

4406775359_35a5784b22_o.jpg

Så for å gjøre ventetiden mindre smertefull så tenkte jeg å bruke litt tid på å finne en brun alligator rem på deployant..

Grattis, Sponon! Den der har vi jo siklet på mange av oss :D Fint å se at noen slår til. Gleder meg til du får den og kan rapportere!

Flott sak det der. Gratulerer!

Minner om en av mine andre tyske favoritter: Dornblüth.

Takk:)
Ja, har kikket litt på Dornblüth selv. Meget flotte ur!

Grattis, Sponon! Den der har vi jo siklet på mange av oss :D Fint å se at noen slår til. Gleder meg til du får den og kan rapportere!

Takker :)
Skal selvsagt poste bilder og første inntrykk når jeg får klokken. Bare synd jeg må vente til slutten av april..

Jøss, det florerer med elendig impulskontroll på forumet om dagen! Grattis med en flott sak, det er som tidligere nevnt mange her som har siklet på denne tidligere. Gleder meg til rapporter!

Grattis.
Har bestilt den samme fra Stowa.
Skikkelig kjipt med denne ventetiden, men et par måneder er jo ingenting i forhold til noen av de limited edition klokkene deres som folk gjerne venter over et år på å få kloa i.