Ser ut som om det går bedre i Glashütte enn i Sveits.
Det er 45 mm fra topp til tå.Nydelig ur! Har du målene fra "topp til tå"?
Mener du Club Campus-modellene med "California"-skive? Synes de er utrolig kule, og hakket frekkere ("in a good way") enn den originale Club. En av disse kan fort bli julegave til meg selv...Utrolig flotte klokker men modellene de har som blander romertall med vanlige arabiske sifre er i overkant frekke etter min mening.
Ja de ja! Jeg ville tenkt meg nøye om hvis jeg var deg og heller gått for modellene som ikke utstråler slik avsindighet.Mener du Club Campus-modellene med "California"-skive? Synes de er utrolig kule, og hakket frekkere ("in a good way") enn den originale Club. En av disse kan fort bli julegave til meg selv...
Vi tåler vel et bilde (skamløst rappa fra ABlogtoWatch)?
Det er vel blitt litt "varemerke" vil jeg tro.Hva er greia med de latterlige lange lugs, som er på de fleste Nomos modeller?
Flere avsindige ur:Ja de ja! Jeg ville tenkt meg nøye om hvis jeg var deg og heller gått for modellene som ikke utstråler slik avsindighet.
Smaken er vel som baken.
Ren ondskap spør du meg. Men det tror jeg ikke du gjør.Flere avsindige ur:
Det er vel blitt litt "varemerke" vil jeg tro.
Smak og bak osv.
I like it, men vet det er mange som ikke gjør det.
http://forums.watchuseek.com/f8/nomos-working-metal-band-4576297.html
Ryktene sier at Nomos skal komme med metall-lenke. Blir spennende å se. Vil dette fungere med noen av modellene de har, eller kommer nye?