Norges-NATO på Speedy og Seamaster Electric Blue

Medlem
11. juli 2010
Sted
Oslo
Fikk Bergeon spring bar tool og NATO-remmen i posten samme dag :D Så nå måtte jeg leke meg litt med remmer og lenker osv. Her er Speedyen min

IMG_0030.jpg

og her er EB'en

IMG_0055.jpg

Begge ser bra ut, men 2255.80'en ser faktisk helt utrolig fet ut med NATO-remmen vår! Tok begge disse bildene med iPhone, så de er nok litt kornete, og ingen bilder jeg tar viser urskiven på 2255'en i all sin prakt, den må sees "live" for å nytes til fulle.

Så det er electric blue Omega'n min heter altså.
Kjøpte min i 2002, og det er den beste klokka jeg har.
Fargen på skiva er helt fantastisk i det rette lyset.

Tommy

Den dialen er og blir fantastisk... Noen som vet om electric blue dialen kun kom på SMP SS og titan og ingen andre modeller (f.eks chrono) ?

Og du har rett, norges natoen passet flott her, likte den dog best på SMPen. Synes den krøp rundt kassen litt penere :).

Den dialen er og blir fantastisk... Noen som vet om electric blue dialen kun kom på SMP SS og titan og ingen andre modeller (f.eks chrono)?

Tror det ble laget en modell i gull også, men etter mitt kjennskap har det aldri vært noen electric blue chrono. DET hadde vært fett det! :cool: :D

Tror det ble laget en modell i gull også, men etter mitt kjennskap har det aldri vært noen electric blue chrono. DET hadde vært fett det! :cool: :D

Ja, det hadde virkelig vært noe. Skal ikke stjele tråden din helt jeg, men det hadde vært så drøyt stilig ;).