Norsk forhandler.....?!

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
Jeg har hørt rykter om at det er en urmaker i Oslo som skal starte med Panerai..... Har hørt dette fra relativt sikre kilder, men de visste ikke hvem det var som hadde fått avtalen....

Noen som vet noe om dette?? Må si jeg er sugen på en ny en ;) Og får man kjøpt den her i Norge er det jo bare et pluss

Slike rykter har kommet og gått.....første gang jeg hørte det (av "sikre" kilder hos en nå nedlagt urmaker butikk i Bogstadveien) var for ca 4 år siden. ;)

En Richmond ansatt, ved Amsterdam-kontoret, fortalte meg på SIHH messen ifjor, at totalsalget av PAM i Skandinavia var foreløpig så lavt, at det ikke ville rettferdiggjøre en ny PAM forhandler....Men det var ifjor. :roll:
Vi får avvente og se,- kanskje våre PAM GTG blir noe "fyldigere" i framtiden ?

Personlig synes jeg det er greit slik det er..... :mrgreen:

BRIO1368 skrev:
Personlig synes jeg det er greit slik det er..... :mrgreen:

Hehe... Ja, for de som selger klokken sin før det er på tide med service skjønner jeg det godt :mrgreen:

Nja... mine kilder her skulle være litt sikrere enn de du nevner i bogstadveien... Hehe... Men man vet jo aldri. Har i alle fall sendt en forespørsel til panerai, så får vi se om de kan bekrefte/avkrefte eller opprettholde tvilen rundt dette spørsmålet.

Er jo for så vidt enig i at det er greit sånn som det er, men synes personlig det hadde vært greit med en forhandler som kunne ordne småting og sende inn klokken til service etc. Selv om det dog hadde gjort merket mer tilgjengelig for allmennheten ;)

Nå kom det en mail fra panerai....

De var interessert i å etablere seg i norge og hadde vært i kontakt med flere interesserte forhandlere. Ingen ting var avgjort, men (sitat): "there might be a chance to start in the forthcoming period"....

Så da får vi bare se hva som skjer :D

Jeg vet nå ihvertfall om en interessert forhandler, som kan skaffe en grei deal på Panerai (og IWC) i dag også via egne kanaler fra Danmark ;)

Fikk en mail jeg og..

We are in negociations with some retailers in Norway, so please wait and see.....

Dette er jo litt gode nyheter, hvis det leder til noe.

Sist jeg var i kontakt med Panerai så fortalte dem akkurat noe lignende som BRIO sa, at produksjon var alt for lav for å dekke den forhandlerkanal som er per idag og at Norge foreløpig var for liten marked for å ha en forhandler.

Da får vi bare se å håpe på at man kan ta seg en tur litt oftere til en Panerai forhandler.

:D :D :D :D :D

Skjønner ikke helt hvorfor jeg skriver på norsk............forvirrende for oss svensker her i Norge! :roll: