Norske priser på Rolex pr. november 2010

J

jayeff

Guest
Jeg har en snill urmaker som har sendt meg følgende:

2010-11-06165722.jpg

2010-11-06165714.jpg

Skal forsøke å få skannet inn prislisten på et senere tidspunkt, men det blir ikke i løpet av de første dagene.

Utrolig kjekt av deg om du får scannet den inn og lagt den ut, hadde vært utrolig kjekt å ha den :)

Det skal jeg få gjort, men akkurat nå er det mitt eget bryllup neste helg som har førsteprioritet :)

I mellomtiden er det bare å spørre om priser dersom det er noe dere lurer på ;)

Det skal jeg få gjort, men akkurat nå er det mitt eget bryllup neste helg som har førsteprioritet :)

Det kan man forstå, men, hvilken klokke skal du bruke?

Det kan man forstå, men, hvilken klokke skal du bruke?

Det er i grunnen det største spørsmålet den dagen :p

Har siktet meg inn mot Daytona. Og for å svare på det med en gang; jeg skal ikke ha smoking e.l. på meg. Det blir dress :)

Daytona var det første som slo meg også, om du ikke rekker å kjøpe deg en Date-Just eller en DD før neste helg da.

Aiaiai...Felles økonomi er vel ikke akkurat en booster for flere klokkekjøp...?

Aiaiai...Felles økonomi er vel ikke akkurat en booster for flere klokkekjøp...?

Aha..så dette er grunnen til sensommeren og høstens storhandel.. :)
Grattis!! :cool:

Alle, og da mener jeg alle, av dine Rolexer egner seg til dress (og de færreste vil legge merket til hvilken klokke du bruker) Men hadde jeg vært deg ville jeg valgt Milgaussen, Daytonaen, No-date eller Exporer I eller II. Vel. Det er faktisk nesten umulig å velge....

Hei J!

Nå er du uansett forpliktet til å legge ut wt fra bryllupsmiddagen!

Skal tenke på deg neste helg (lørdag?). Det blir en stor dag som du vil bære med deg resten av livet, J. Uret på armen er derfor viktig. Velg det som ligger hjertet nærmest, det som har størst affeksjonsverdi. En slik dag er nesten som en emosjonell orgie. Jag har hatt noen tøffe dager de siste ukene og det som har holdt meg oppe er den jeg har valgt å dele "gode og onde dager" med. Lykke til, J!

Hei J!

Nå er du uansett forpliktet til å legge ut wt fra bryllupsmiddagen!

Skal tenke på deg neste helg (lørdag?). Det blir en stor dag som du vil bære med deg resten av livet, J. Uret på armen er derfor viktig. Velg det som ligger hjertet nærmest, det som har størst affeksjonsverdi. En slik dag er nesten som en emosjonell orgie. Jag har hatt noen tøffe dager de siste ukene og det som har holdt meg oppe er den jeg har valgt å dele "gode og onde dager" med. Lykke til, J!

Snakker du om Milsuben eller Kona nå ? ;)

Neida, tuller, helt enig med deg Frodo. Velg den som du har mest følelser for...

Jeg har også fått prisliste, tror den gjelder fra 1 sept. 2010. Legger ut priser på noen modeller for å sammenligne min liste med din:
118208 DD YG: 177000,- NOK
118238 DD YG : 187700,- NOK
218235 DDII YG: 227800,- NOK

116400 Milgauss GV: 50400,- NOK
116400 Milgauss: 47000,- NOK

214270 Explorer (39mm) 40800,- NOK
16570 ExplorerII 44900,- NOK

14060M Submariner: 41400,- NOK
116610LV Submariner : 55900,- NOK
116610LN Submariner: 52500,- NOK
116613LB og LN Submariner: 80100,- NOK
116618LN Submariner: 205000,- NOK
116619LB Submariner 223000,- NOK

116660 Deepsea: 69800,- NOK

116710LN GMTII: 51900,- NOK
116713LN GMTII : 77400,- NOK
116718LN GMTII: 193300,- NOK

118623 Yacht-Master: 73900,- NOK

116520 Daytona : 73900,- NOK

Takk for alle lykkeønskninger :)

Klokkeavgjørelsen har ikke falt enda, men jeg skal forsøke å få til en WS eller to ;)

De prisene ser ut til å stemme ganske godt med prislisten jeg har, siggen. Det er totalt 10,5 sider med priser...

Takk for alle lykkeønskninger :)

Klokkeavgjørelsen har ikke falt enda, men jeg skal forsøke å få til en WS eller to ;)

De prisene ser ut til å stemme ganske godt med prislisten jeg har, siggen. Det er totalt 10,5 sider med priser...

Jeg fikk et slikt minihefte på Bjerke, med bilder av alle modellene og en liten prisliste vedlagt. Utrolig praktisk, kan ha den med meg overalt og sikle på bildene :)

Nå har jeg fått katalog og prisliste for Zenith også :)

Skal få skannet den i samme slengen som jeg tar Rolex-listen.