Norwegian Rain

Synes jeg igrunn ikke. Teknisk bekledning med stoff i toppsjiktet (som feks merker som whiteout (tidl. Norrøna datterselskap) sweet sine toppmodeller osv) er der svært liten fortjeneste på.

Synes jeg igrunn ikke. Teknisk bekledning med stoff i toppsjiktet (som feks merker som whiteout (tidl. Norrøna datterselskap) sweet sine toppmodeller osv) er der svært liten fortjeneste på.

Min erfaring er at marginene er gode også i highend.Det var ikke ukjent med opp til 70% i de retailkretser jeg vanket. Skal ikke nevne navn.

Forstår innspillet, og er enig på de fleste merker/sjangre. Det finnes likevel de som før en ny innsalgsperiode er nødt til å selge med store eller små tap grunnet frigjøring av lagerplass.

Det er også veldig mange vareprøvesalg, der varene er svindyre å kjøpe inn av importør selvom kvaliteten på varene er dårlig.

Hittil har jeg klart å kjøpe klær i en litt mer normal prisklasse, men synes denne er vanvittig nice. Noe bare var riktig når jeg prøvde den på, omtrent som med en Sub..

Til den prisen kan du nesten kjøpe en del fine Burberry trenchcoats. De er som Submariner--Klassisk, god kvalitet og holder seg greit i pris.

Har tre stykker. Enkeltspent blå herringbone, svart raincho og mørk grå warm rain.

Frakkane ser sjølvsagt strålande ut, men rainchoen er det fetaste plagget eg eig. Og dei ER vanntette.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Jeg håper for din egen del at du bor i Bergen. ;)
Selv liker jeg ikke utseende på jakkene. Godt vi alle har forskjellig smak!

Jeg håper for din egen del at du bor i Bergen. ;)
Selv liker jeg ikke utseende på jakkene. Godt vi alle har forskjellig smak!

Bur så absolutt i Bergen, og det er dei einaste jakkene eg brukar med mindre det er heilt blå himmel. Paraply er for turistar. :cool:

Likte jakkene svært godt. Hadde det ikke vært for at jeg bor i København, hvor det sjeldent regner, skulle jeg helt klart kjøpt en slik!

Likte jakkene svært godt. Hadde det ikke vært for at jeg bor i København, hvor det sjeldent regner, skulle jeg helt klart kjøpt en slik!

Det er dette som er det geniale; det treng ikkje regne for at ein skal kunne gå med dei. Funkar fint som kun frakk.

Har tre stykker. Enkeltspent blå herringbone, svart raincho og mørk grå warm rain.

Frakkane ser sjølvsagt strålande ut, men rainchoen er det fetaste plagget eg eig. Og dei ER vanntette.

Vært å sett litt mer på disse nå.
Hadde ikke størrelsen inne, men skal bestemme meg når jeg får prøvd den i rett størrelse.

Har sett meg ut en modell med "skjortekrave" i mixed black. Vil ha muligheten til å bruke en såpass dyr frakk til det meste.

Det jeg lurer på, hvor varm er egentlig denne "warm rain" modellen. Jeg er en temmelig varmblodig person, er nesten redd for at det blir for varmt...