NURK-møte mandag 23.11

krille

Støttemedlem
Medlem
29. des. 2008
Sted
Oslo
Siden Anders tydeligvis ikke har stått opp ennå, minner jeg om NURK-møte i kveld. Mailen fra Dag:
Dag Braanaas skrev:
Hei folkens.

Neste møte er mandag 23. november kl 19.00 i Bygdø Allè 60.
Vi håper å se flest mulig av dere der.

Ta med klokker og klokkevenner, og møt opp.

Enkel servering,

Entre kr 50, -dekker husleie, kaffe og bakst.

http://www.nurk.no
Mvh Roger og Dag

Jeg kommer i alle fall en tur slik det ser ut nå.

Gjeeesp, noen som nevnte navnet mitt? :mrgreen: En langhelg i Barcelona har tatt på. Men jeg stikker nok innom en tur :D

Hmm. Er det mulig å møte opp selv om man ikke er NURK medlem? I så fall tror jeg at jeg kommer en tur.

_Skjalg

Og med det hjemmebaksten de serverer der, tro jeg jammen jeg prøver å ta en liten tur :D :D

Det er ingen annen måte å være medlem av NURK på enn å stå på mailinglista deres og/eller møte opp en kveld, så vidt jeg vet. Så ta deg en tur skjalgb!

Jeg har forresten aldri blitt servert hjemmebakst på NURK-møte, kommer jeg alltid for seint? :roll:

Anders, hvor mange ganger har du vært der?
Det er da alltid servering av kaker og kaffe der. :)

Er det? :? :D Da har jeg glemt det.

Idag møtte jeg ikke opp i det hele tatt, var for sliten fra helgens utskeielser. Det får bli en annen gang :D

Det var som alltid veldig hyggelig. Jeg traff bl.a DJM, xe3l, Roham, skjalgb, og Frik. Mao ingenting å si på oppmøtet fra Tidssonens side. Traff merkelig nok også en kar som vokste opp i samme nabolag som meg i Bodø, det var en hyggelig overraskelse!

krille skrev:
Det var som alltid veldig hyggelig. Jeg traff bl.a DJM, xe3l, Roham, skjalgb, og Frik. Mao ingenting å si på oppmøtet fra Tidssonens side. Traff merkelig nok også en kar som vokste opp i samme nabolag som meg i Bodø, det var en hyggelig overraskelse!

Takk for praten Krille, Veldig hyggelig kar må jeg si :D
Tar med nykommere neste gang :mrgreen: