Nurk-møte på mandag, 24. februar kl 19-21 - hvordan lage flotte remmer?

Under radaren

Støttemedlem
Medlem
26. feb. 2008
Sted
Oslo
Kjære klokkevenner !

Velkommen til møte: Mandag 24. februar kl 19.00 i Bygdø Alle 60, i møbelforretningen "Sørensen & Østvingen AS".

@FnuSnu99 viser hvordan man lager/ syr klokkeremmer selv. Han har laget mange flotte remmer, og har sikkert noen for salg også.

Ut over det, vil det vil være gode muligheter til å se, vise, beundre, klå, kjøpe og selge klokker.

Ta med venner og kjente, og ikke minst klokker.

Entre kr 50,- dekker husleie og kaffe. Håper mange av dere har muligheter til å komme. Alle er velkomne !

Med vennlig hilsen
NURK

Roger og Dag, tlf 90 56 78 91

Redigert av en moderator:
Jeg er jo da programmforpliktet til å stille ...så ja, jeg kommer;) Blir jo og andre ting å se på og snakke om enn KUN remmer da, selvfølgelig:mrgreen:

Har en intensjon om å gjøre mitt beste for å gjøre dette til mitt første NURK oppmøte. (Snakk om å ta forbehold)

Jeg kan dessverre ikke denne datoen, men det er alltid veldig hyggelig der:)

Om det er noen som har noen spessielle ønsker for en rem, og har planer om å være der, bare send meg en PM, så kanskje jeg kan lage remmen til deg der og da;)
Hvis ikke så har jeg mer enn nok med bestillinger fra før, så remmer vil bli klemt ut (rekker i allefall en, kanskje to på tilmålt tid) Og tenkte også vise eksempler på litt forskjellige fremgangsmåter, utstyr osv.

Om det er noen som har noen spessielle ønsker for en rem, og har planer om å være der, bare send meg en PM, så kanskje jeg kan lage remmen til deg der og da;)
Hvis ikke så har jeg mer enn nok med bestillinger fra før, så remmer vil bli klemt ut (rekker i allefall en, kanskje to på tilmålt tid) Og tenkte også vise eksempler på litt forskjellige fremgangsmåter, utstyr osv.

Kult! Gleder meg til dette @FnuSnu99 :)

Redigert av en moderator: