- Medlem
- 20. juli 2009
NY - Auksjon for "Leger uten grenser" > Haiti
Jeg vant "forrige" auksjon som Brio stod for, men jeg behøver ingen caps - så vi selger den igjen. Så får denne glimrende organisasjonen inn mer penger fra klokkefolket! De har allerede fått 250,- fra meg...
Gjentar teksten til Brio (forresten, stor takk for donering av "items" og den gode gjerningen):
Brio's tekst:
Denne organisasjonen har jeg møtt "live" der ute og vil nå gjerne oppfordre Tidssonens brukere om en støtte til deres arbeid rundt om på kloden,- selvsagt nå på Haiti.
Jeg auksjonerer derfor bort denne caps'en :
Original IWC - (Baseball) Cap.
Grå i farge med en tilhørende grå oppbevaringspose.
Svært godt laget med fine detaljer, bl.a. brem belagt med ruskinn !
Luftehull og "fits all sizes"-regulering.
Benevnelser / logo som IWC - Schaffhausen - International Watch Co. - Probus - Scafusia
Merkelapp med tekst : "Official Product" og "IWC Schaffhausen".
Merkelapp på oppbevaringsposen :"IWC Schaffhausen", "Cap", og "IWA22700".
Selvsagt ny og ubrukt.
Et unikt, ekte og morsomt samlerobjekt for IWC-fantasten !
Arthur skriver:
Auksjonen avsluttes om 1 uke, fredag 5. februar - kl. 21:00. La budene hagle inn, vi begynner på 100,- kroner denne gangen også.
PS: På forhånd unnskyld for at jeg nok kommer til å "bumpe" denne like ofte som enkelte klokkeselgere ønsker å "bumpe" sine annonser - med mindre budene og kommentarer holder liv i tråden da...
+
Kvitteringen for mitt bidrag:
Du kan også gi ditt bidrag helt uavhengig - online på http://www.leger-uten-grenser.no/msfinternational/content/indexpagetopbar/stotte/index.cfm.
Med hilsen Brio & Arthur (den frekk kommentaren ang. "bumping" var mitt verk)
Jeg vant "forrige" auksjon som Brio stod for, men jeg behøver ingen caps - så vi selger den igjen. Så får denne glimrende organisasjonen inn mer penger fra klokkefolket! De har allerede fått 250,- fra meg...
Gjentar teksten til Brio (forresten, stor takk for donering av "items" og den gode gjerningen):
Brio's tekst:
Denne organisasjonen har jeg møtt "live" der ute og vil nå gjerne oppfordre Tidssonens brukere om en støtte til deres arbeid rundt om på kloden,- selvsagt nå på Haiti.
Jeg auksjonerer derfor bort denne caps'en :
Original IWC - (Baseball) Cap.
Grå i farge med en tilhørende grå oppbevaringspose.
Svært godt laget med fine detaljer, bl.a. brem belagt med ruskinn !
Luftehull og "fits all sizes"-regulering.
Benevnelser / logo som IWC - Schaffhausen - International Watch Co. - Probus - Scafusia
Merkelapp med tekst : "Official Product" og "IWC Schaffhausen".
Merkelapp på oppbevaringsposen :"IWC Schaffhausen", "Cap", og "IWA22700".
Selvsagt ny og ubrukt.
Et unikt, ekte og morsomt samlerobjekt for IWC-fantasten !
Arthur skriver:
Auksjonen avsluttes om 1 uke, fredag 5. februar - kl. 21:00. La budene hagle inn, vi begynner på 100,- kroner denne gangen også.
PS: På forhånd unnskyld for at jeg nok kommer til å "bumpe" denne like ofte som enkelte klokkeselgere ønsker å "bumpe" sine annonser - med mindre budene og kommentarer holder liv i tråden da...
+
Kvitteringen for mitt bidrag:
Du kan også gi ditt bidrag helt uavhengig - online på http://www.leger-uten-grenser.no/msfinternational/content/indexpagetopbar/stotte/index.cfm.
Med hilsen Brio & Arthur (den frekk kommentaren ang. "bumping" var mitt verk)