Ny Beater til under 10k

U

Uregistrert bruker 2159

Guest
Etter et lite fall med sykkel klarte jeg å ødelegge min beater. Jeg er derfor på utkikk etter en ny beater og ønsker deres hjelp med å finne en beater til under 10k.

Jeg ønsker en klokke i sort farge.

Jeg har sett litt på Tissot T-race T048.427.37.057.00

Noen som har noen andre tips eller forslag?

Svart rå beater? JEPP!

belowz1.jpg

Hamilton below zero!

Etter et kjapt søk kom amazon opp med en som var akkuratt på budsjett med moms! Da dette tok meg 3-4 sekund er jeg sikker på at du kan få en bedre deal med litt leting også :)

Jeg likte den Tissoten du har sett på. Litt uvant med det forstørrelsesglasset (cyclop kan vi vel ikke kalle det), men tror jeg kunne blitt fortrolig med det. Ifølge en klokkepusher jeg kjenner, så skal dette være en bra klokke til denne prisen. Har selv brukt T-touch som beater i mange år, og der har både kasse og bezel vist seg å være svært så solide.

jomashop_2264_737972071

Cool toolwatch, ja, med krystall i baklokket også. Finnes hos AD over hele Norge - i alle fall i quartsversjonen, men man får i alle fall prøvd den på armen.

Takk for gode forslag folkens som alltid!

Likte alle forslagene som har kommet. Dette gjorde det bare vanskeligere.

Tror dere det går an å fjerne forstørrelsesglasset på Tissot'en eller vil det bare se rart ut?

Hvem fører Hamilton i Norge? Finnes det forskjellige utgaver av Hamilton Below Zero?
Iføge reviewene på youtube og en annonse på ebay har jeg sett at det følger med boks, lenke og verktøy.
Ifølge Creationwatches følger det med boks med men ingen lenke eller verktøy, men har samme referansenummer.

Stilig klokke mikkemus23, har du mulighet til å legge ut noen bilder av klokken med en mørk reim, gjerne gummi hvis du har en?

Skal få tatt en tur til AD i dag for få sett litt victorinox'en du har linket til Phseiko og Fossdal?

Tror dere det går an å fjerne forstørrelsesglasset på Tissot'en eller vil det bare se rart ut?

Ja det må da gå fint! Synes egentlig den ser ganske rar ut med :)

Ellers er jeg usikker på hvem som har Hamilton, vet urverket har de. Men de hadde ikke denne modellen så jeg. Men det er vell kanskje noe å spare på å bestille disse fra utlandet? Jeg vet ikke, men kan se for meg det.

I en eventuell drømmesamling av klokker, skulle den siste fra Hamilton vært med.
Det er noe retro-futurisk med den som jeg kjenner bare applerer veldig til meg!