Ny beater!

Medlem
2. juli 2013
Sted
Bekkelaget, Oslo
Trengte en beater som er klar for ett år med villmark. Ble denne! :)

Bildene ble dessverre på siden, men jeg regner med at noen av dere som jobber på kontor trenger en strekk i nakken. :mrgreen:

Hva kan nå dette være?
cMTVgzb.jpg

Jasså? En boks..?
EVEZnDF.jpg

Damasko ja - de lager noen artige klokker de!
wGKTxd7.jpg

Hmm..
vs1yimq.jpg

Den likte jeg!
0HHqWJO.jpg

Obligatorisk WS.
iau0RTS.jpg

Takk til @baroiic for en hyggelig handel!:)

Redigert av en moderator:
Grattis. :) Er det lov å spørre i hvilken villmark denne skal brukes det kommende året?

Såfremt det er riktig klokke så var jeg første eier ja :). Men Singapore ? Je kjøpte den direkte fra damasko i Tyskland. Serienr er 500 og noe, 527 kanskje? Husker ikke helt lenger :).

@ChristianN - Serienr. stemmer overens med denne klokken ja! Instruksjonsmanualen/garantibeviset er nemlig stemplet av en bedrift fra Singapore!

@ChristianN - Serienr. stemmer overens med denne klokken ja! Instruksjonsmanualen/garantibeviset er nemlig stemplet av en bedrift fra Singapore!

Ja du det har du faktisk helt rett i, måtte grave litt i historikken min og det stemmer det, den ble kjøpt fra Gnomon Watches :cool:.. 25.02.2011 kjøpte jeg den hos Gnomon :).

Ja du det har du faktisk helt rett i, måtte grave litt i historikken min og det stemmer det, den ble kjøpt fra Gnomon Watches :cool:.. 25.02.2011 kjøpte jeg den hos Gnomon :).

Da fant vi ut av det ;)

Forresten, @ChristianN , vet du hvordan ukedagfunksjonen fungerer? Jeg ser det er ukedager både på tysk og engelsk. :confused:

Da fant vi ut av det ;)

Forresten, @ChristianN , vet du hvordan ukedagfunksjonen fungerer? Jeg ser det er ukedager både på tysk og engelsk. :confused:

Er et par år siden jeg solgte denne nå, men mener å huske det er ganske standard opplegg hvor du bare setter den til engelsk og så bytter den 2 dager ila natten automagisk :)