Ny blå boks i hus.

Medlem
27. mai 2011
Innlegg
49
Hei igjen,

Jeg er ikke den som legger så mye innlegg, men er den som leser mye av det som skriver her inne og suger kunnskapen til meg.

Etter å ha solgt klokken tidligere i år har jakten på ny klokke på godt hele tiden. Det skulle være en "pen" klokke som var litt kraftig, men samtidig var enkel og hadde ett pen snitt. Trålet Internet, klokke butikker i det store utland etter ny klokke som kostet fra en øl til flere kasser øl :cool:. Det var ikke lett selv om jeg har ett åpent sin når det gjelder klokker. Klokke jeg solgte var Ulysse Nardin og det var en flott klokke som gjorde stor inntrykk på meg og klarte ikke å glemme den.

Etter å sette på flere model og ønsket å prøve noe "nytt" ble det igjen en meget pen brukt Ulysse Nardin Michelangelo.
UN er ikke noe stor merke i Norge og Michelangelo har jeg faktisk ikke sett her på berge. Jeg synes det er en meget flott klokke med god finish til den pris klassen. Ny reim reim er bestilt og gleder meg å ta denne i bruk.

Nyt bildene og håper det kan være litt frist pust fra en heller liten klokke merke i Norge.

[/IMG]



















 
Omg drit fet:D liker big daten, kronen, formen på kassen og skiven. Det blir vel stort sett hele klokken :cool: hva prisleie snakker vi her?
 
Ulysse er absolutt et av de flotteste merkene som er på markedet, men prisen blir lett litt for stiv for meg.
Det er en liten grail en gang å eie en Ulysse Nardin.
Gratulerer så mye og tusen takk for en flott unboxing. :D
 
Takk alle sammen for hyggelig tilbakemelding og sorry for sen tilbakemeldinger, men jobben krever sitt. Det er herlig med noe nytt og spennende på armen. Blikket mitt ligger mer eller mindre mot UN hele tiden:eek:.

2JHead, prisen er ikke helt avskrekkende, men fra 20tkr og oppover pluss moms vil det ligge på. Det tok litt tid med å finne rett type skive jeg skulle ha pluss at jeg skulle handlet fra forhandler. Litt dyrere er det, men mye tryggere. Om det blir noen lapper mer så gjør ikke det noe når en føler seg trygg i handelen. Hadde kontakt med noe privat personer som visere seg å være litt tvilsomme ang UN de solgt og fant ut at det var ikke verd å ta risken på.

Nå er jo ikke urverket noe spennende, men ett standard UN-22 som er modifisert ETA-2892. Bildene gjenspeiler ikke ur skiven på best måte, men på armen er den rå og jeg får en herlig følelse. Sattan jeg liker klokken ;);););););)