Ny Breitling Transocean Chronograph LE lansert ....

Medlem
10. sep. 2008
Innlegg
139
Sted
Oslo
Da har Breitling lansert enda en modell med sitt inhouse urverk Caliber B-01.
Denne gang er det Transocean Chronograph Limited Edition (2000 ex i stål og 200 ex i rødt gull) som har fått en facelift.

Flott og klassisk design.

troc01le-10-ac-ba59-ac_amb_zoom.jpg

troc01le-10-ac-ba59-ac_det01_zoom.jpg

troc01le-10-ac-ba59-ac_det02_zoom.jpg


Mer info finner dere her:
http://www.breitling.com/en/index.php#/news/64391/


tigergutt
 
Hei, nå begynner jo klokkene til Breitling å se ut som klokker igjen, og ikke bare et (stort)stykke skinnende metall! ;)

Liker det jeg ser!
 
jepp mye av designet på denne minner om en annen favoritt nemlig
Superheritagen , enig i at dette var pent ,kunne gjerne tenkt meg en sånn
 
Nå begynner Breitling å ta av mot nye høyder.:D
Var litt skeptisk til de nye modellene tidligere i år.
Herlig at de har gjennomsiktig bakside.
Synd hvis dette skal være reservert LE modellene.
 
Denne ser ikke verst ut! Skulle gjerne fiklet litt med en og prøvd den på. Kanskje Breitling får en ny vår á la Zenith?
 
Er ute etter en chrono ved neste kjøp så dette så ikke dumt ut. Blir spennende å se hva prisen ender på. Noen som vet om bjerke har planer om å ta den inn, eller blir dette en bestillingsvare?
 
Denne var riktig flott :)

Synd den er LE. Håper noen her på berget får tak i en slik.
 
Den var fantastisk lekker!
Jeg liker retro bølgen som herjer i Sveits. I forhold til SOH, liker jeg denne bedre.
 
Denne var lekker, eneste jeg ikke liker er inngraveringen på siden av kassen.
 
thollefs1
Noen som vet om bjerke har planer om å ta den inn, eller blir dette en bestillingsvare?

Snakket med Breitlings representant ifm. deres arrangement sammen med Petter Solberg hos Bjerke tidligere i år. Skjønte da at Skandinavia fikk omlag 50 eksemplarer når det var snakk om Breitling LE modeller (2000 ex). Hvor 15 stk av disse ville komme til de norske ADene. Av tidligere erfaringer pleier det å være 1 eksemplar pr. AD, mulig Bjerke da får 3 eksemplarer.

Er du interessert hadde jeg ringt til Bjerke i Kongensgt., eventuelt Protid i Sandvika eller urmaker Jacobsen i Lillestrøm (de 2 sistnevnte har meget høy fokus på Breitling)

Happy hunting :D

tigergutt
 
Liker sinnsykt godt nettsidene til Breitling. Der kan man leke seg med forskjellige versjoner av klokka.
Her er et par jeg synes var ganske så snaddernam...

img_87084_87105_2_4_6626.jpg


img_87084_87105_1_2_6625.jpg
 
Liker sinnsykt godt nettsidene til Breitling. Der kan man leke seg med forskjellige versjoner av klokka.
Her er et par jeg synes var ganske så snaddernam...

img_87084_87105_2_4_6626.jpg


img_87084_87105_1_2_6625.jpg

Den siste der likte jeg veldig godt :)