Blitt noe handel?
Så bra! Jeg sitter igjen med akkurat samme følelsen! Her har vi både samer og billige klokker, hva holder meg igjen i Oslo???
Takk for innspill.
Vel, jeg har fått tilbud av både Lervik, Bjerke og Saastad. Jeg følte meg faktisk litt presset...at jeg var heldig om jeg fikk den til 69.000,- før prisstigning. Jeg repliserte at jeg synes det var drøyt, iom. prisnivå i Europa, USA. Jeg gidder ikke gnage på kjiipinger. Hvis grensen for å tjene penger starter på 15 tusen for en klokke. Jeg driver selv business, og jeg har lært meg at det er DB (penger, kroner, cash) du sitter igjen med, og ikke prosenter. -Men for all del, de må gjerne tviholde på prisene sine, jeg ordner meg på annet hold
Sånn ere....bare!
Min kollega har vært runden hos alle AD i Oslo sentrum med ett ur kjøpt på nett, og de nekter å ta den inn... Ingen stor feil, uret går for fort, men de vil ikke ta i det. Har bedt ham om å prøve å la være å legge det frem som en reklamasjon med gar.bevis, så da får man se om det hjelper. Leverer man bare inn uret og ber om en regulering sjekker de vel ikke opprinnelsen?
joda, Jørgensen virker å være en grei kar, og han gav meg et hyggelig og fair tilbud, ikke noe crazy, men bra nok til at jeg aksepterte. Du viser sikker litt til min "ønsker kjøpt" annonse, og det er også litt for å lodde bruktprisene.
Null respons, og det er helt fint! -Da vet jeg at de som har dem vil fortsette å ha dem!
Du blir helt sikkert kjempe fornøyd ! DeepSea'en er som mann blandt menn iforhold til andre Rolex