Ny Diver fra Japan!

Medlem
11. jan. 2012
Sted
Oslo
Da er det på tide med min første unboxing.
Etter å ha fulgt pakken min fra Singapore til Guangzhou, Almaty, Paris, Stockholm for og så ankomme Gardermoen, er klokken endelig i mine hender.

Klokken kjøpte jeg fra 21jewels.com for en 6-7 dager siden.
Og jeg syntes det har gått ganske raskt å få den levert.

Første inntrykk av klokken er godt.
I forhold til hva jeg faktisk betalte så kjennes klokken solid ut.
Jeg kjøpte SKX007J1 fordi jeg så at det var med "Jubilee Bracelet", men ble veldig skuffet over lenken etter å ha kjent på den. Det er en billig følelse og lenken gir fra seg en billig lyd.
Derfor er det greit å ha alternativer :cool:

Her er noen bilder som er tatt med iPhone.
bilde3g.jpg

bilde4t.jpg

bilde6.jpg

bilde8.jpg

bilde7y.jpg

bilde2m.jpg

bilde1s.jpg

Satt på denne Nato-remmen i stedet for å bruke lenken.
bilde5.jpg

Flere som har dette uret?
Tanker og tilbakemeldinger er velkomne!

Gratulerer! Som flyback sier så kler denne utrolig godt Nato. Har en skx009 ute for salg selv, og den sitter på en veldig kledelig admirality grey nato akkurat nå. Ser så tøff ut at jeg vurderer å kjøpe en 007, eller kanskje 013, i fremtiden bare for å ha den som sommerbeater. :)

skx009 på nato

IMG_0769.jpg

Edit: Der hadde du fått den på natorem ja, stilig!

Gratulerer! Skuddsikkert fra seiko det der. :)

Om du vil ha lenke til den så finnes det oyster style lenker som passer svært godt. Får dem i god kvalitet også. Klarer bare ikke å huske hva de heter. Finner det nok om du søker litt. :)

Takk for tilbakemeldinger!

Gratulerer! Som flyback sier så kler denne utrolig godt Nato. Har en skx009 ute for salg selv, og den sitter på en veldig kledelig admirality grey nato akkurat nå. Ser så tøff ut at jeg vurderer å kjøpe en 007, eller kanskje 013, i fremtiden bare for å ha den som sommerbeater. :)

skx009 på nato

IMG_0769.jpg

Edit: Der hadde du fått den på natorem ja, stilig!

Ja, den kledde nato ganske godt.
Tror det blir nato på den fremover ;)

Jeg har også en slik, utrolig mye klokke det der. Nato all the way. For klokke med lenke... hvorfor ikke kjøpe en klokke til? ;)

Velkommen til kroken full av påfugler og strukkede budskjett.

Gratulerer! Skuddsikkert fra seiko det der. :)

Om du vil ha lenke til den så finnes det oyster style lenker som passer svært godt. Får dem i god kvalitet også. Klarer bare ikke å huske hva de heter. Finner det nok om du søker litt. :)

Dette skal jeg klare å finne!
Jeg vil absolutt kjøpe ny lenke.
Trist at de selger den som jubilee også blir jeg så skuffet...

Jeg har også en slik, utrolig mye klokke det der. Nato all the way. For klokke med lenke... hvorfor ikke kjøpe en klokke til? ;)

Velkommen til kroken full av påfugler og strukkede budskjett.

Det blir en ny klokke snart og jeg vil aller helst ha en stål klokke med en solid lenke.
Ser mye på GMT II og Sub, men jeg ombestemmer meg ofte.

Gratulerer så mye med tøff diver/beater.

Fin på nato, og spesielt fin blir den når den er montert den rette veien - som på din.

Hører du Kohe321, du har satt på reima di baklengs :D:D

Dette skal jeg klare å finne!
Jeg vil absolutt kjøpe ny lenke.
Trist at de selger den som jubilee også blir jeg så skuffet...

Sånn er det bare. De må spare utgifter noen steder. Trøst deg med at den sikkert ikke føles veldig annerledes enn en Rolex jubilé. :p Lenkene jeg snakker om finnes i to kvaliteter, om du vil. En med stemplete endeledd, de gir litt slark og klirring. Så er det noen med solide endeledd. Disse har absolutt høyest kvalitetsfølelse.

Har en 009 i posten fra Ugk som visst skal sitte på en Wjean-lenke om det er noe slikt du mener Rousp
www.ebay.com/sch/wjean28/m.html

Det er ikke umulig!