Ny dressklokke!

Beklager, var ikke meningen det skulle ta så lang tid, altså...fant ikke kameraet og måtte bruke mobilen.
Here goes:

trine3977.jpg

Helt vanlig pakke fra junaiten.

trine3978.jpg

Fra Jomashop, javel...

trine3979.jpg

Okei, DEN var ny! Min datter har nå laget denne om til en prinsessebolero...!

trine3981.jpg

Hamilton, Yess, dette blir bra! :D

trine3982.jpg


trine3985.jpg

Plastic fantastic...

trine3986.jpg

Hamilton Jazzmaster Slim 40mm

trine3989.jpg


trine3993.jpg


trine3995.jpg


trine3996.jpg

ETA 2892.

trine3998.jpg

Til slutt et dårlig WS.
Klokken sitter som et skudd, ingen vekt, 8mm høy, reimen på 22mm gjør at klokken ser harmonisk ut til tross for at det er en 40mm nesten uten bezel.
Jeg er veldig happy! Klokken var på tilbud, ca 3500,- ferdig tollet, det kaller jeg klokkeglede!
Den kunne ikke skaffes med svart reim, så det er underveis fra Strapped for Time.
 
Tilgitt.. Og dæven for et fint ur i fin størrelse. Tørr og trekke den så langt til at du gjorde en kupphandel der. Gratulerer!
 
Takk alle sammen! Nå var det deilig å komme i hus, ta en dusj og ta på Hamiltonen igjen! Jeg er om mulig enda mer fornøyd i dag enn i går. Synd jeg ikke klarer å få fram lysspillet i skiven, det er virkelig flott! Siden klokken mangler sekundviser er det ikke helt lett å si nøyaktig hvor mye den har forandret seg på et døgn, men det er uansett under 10 sek. Jeg synes jeg har fått utrolig mye for pengene, og er ganske sikker på at det blir flere Hamiltoner i klokkeboksen!:D

Her er forresten en link til gode bilder av denne klokken med svart rem som jeg har bestilt:
http://www.photowatches.eu/thumbnails.php?album=361