Jeg har en, og er godt fornøyd så langt etter 7000km på noen få måneder. Er godt kjent med Mercedes, men denne overgår forventningene mer enn de tidligere jeg har eid. Rekkevidden er god og ærlig. Får noe trekk i enkelte tester for lav bakkeklaring, men hvis du kjører på vei, blir det aldri noe problem. Det er noen små skvettlapper foran som kan subbe i enkelte fartsdumper, men det er i mitt hode ubetydelig. Testet den på guttetur til Trysil forrige helg, og hadde noen turer på skogsbilvei uten noe subbing selv med fire voksne menn i bilen. Kvalitetsfølelsen er høy, og vil påstå at støynivå er s-klasse lavt, hvis ikke enda roligere. Sammenlignet med min tidligere c-klasse oppleves kupéen romsligere her, selvom målene er ganske like. Smal bakrute gjør at du bør ha 360-kamera. Ellers er det bare å spekke den med utstyr etter ønske og lommebok. Lysene er helt rå. Burmesteranlegget spiller pent. Hvis det er én ting jeg skal trekke for, er det hullet der hengerfestet kommer ut - det synes jeg ikke er særlig pent.