Ny Hamilton i dag..

Medlem
29. jan. 2010
Sted
S & Fj
Var på posten å hentet denne i dag. En klokke jeg har hatt lyst på en stund - og førsteintrykket står absolutt til forventningene! Dette er er en Jazzmaster Viewmatic. Nok ikke den mest kjente klokkeprodusenten, her på berget, men jeg finner de meget interessant. Min andre Hamilton - og nok ikke den siste.

Deler et par kjappe bilder med dere :)

4441237844_3aa2b4309b_o.jpg

4440461787_8825a348d9_o.jpg

4441237596_585c00466d_o.jpg

4441237730_652e3fe5a2_o.jpg

Tja, likte i grunnen klokka jeg. Så grattis .:p
Den virker stor på bildet, hvilken dia. er det på den ?

Takker for det Braute :)

Den er 40mm, så den ser nok litt større ut på bildene enn den er (pga avstand til objektiv). 43mm inkl krone og 49mm lug til lug.

Nydelig klokke!
Veldig gjennomført urskive med flotte detaljer! Hamilton er et merke som virker som det gir veldig mye klokke for pengene, synd det ikke er noen forhandler her i Norge.

Mange takk, krille, billit og Frodo ! Gleder meg til å bruke denne, selv om det blir nok ikke noen daily beater.
Enig med deg i det du sier bullit. Norsk forhandler hadde gjort seg - dog usikker på hvordan de hadde klart seg mot utenlandske nettbutikker da dette er klokker i et prisleie hvor gjerne mange 'tør' importere selv (de fleste Hamiltons befinner seg i området $500-1500)

Mange takk for hyggelige tilbakemeldinger!
Førsteinntrykket har satt seg - og ingen tvil om at dette er en klokke jeg vil få mye glede av. Hamilton skuffer heller ikke denne gangen. Om jeg skulle sette fingeren på noe måtte det være lume-styrken. Den er ikke så mye å hoppe i taket for, men mulig det er gjengs for 'dressklokker'..
Men med tanke på hva klokken koster, er dette et kupp i min bok i alle fall..

..og adio, det er selvsagt lov :)

Klokken har en listepris på $675, men dette er sjelden reellt siden man oftest plukker opp slike med bra rabatter. Amazon har den til $465 (modellnr H32515555) og selv var jeg heldig å finne den på eBay til $425. Med frakt og noen kroner i mva ble altså totalen rett over 3000,-. Fantastisk mye klokke for de 3 lappene, IMO.

Den er også meget pen i rose gold også, ref denne tråden. Ser strålende ut, men for min egen del er sølv mer allround enn RG..
http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=364415