+1Grei lønn er OK, men det viktigste er jobbens innhold og glede.
Heller glede seg til mandagen med en grei lønn, enn å grue seg til jobben med en fet lønn.
Gleder du deg til/over jobben, så gjør du også en bedre jobb.
Man har jo selv det største ansvaret for å skape trivsel i hverdagen, men det var det med gjerder og gress... trives som leder fra tidligere, men også fint å slippe som i rollen jeg har nå.Grei lønn er OK, men det viktigste er jobbens innhold og glede.
Heller glede seg til mandagen med en grei lønn, enn å grue seg til jobben med en fet lønn.
Har gjort det samme. To forskjellige verdener. Grei erfaring å ta ta med seg (og det var en del av en karriereplan), men jeg kommer til å ta turen tilbake til det private.
Grei lønn er OK, men det viktigste er jobbens innhold og glede.
Utfordringen er at jeg ikke kjenner veldig godt hva jeg går til. Jeg har en multikrierieanalyse klar https://en.m.wikipedia.org/wiki/Multiple-criteria_decision_analysisPoenget er å finne mest mulig av begge deler. Det finnes jobber som er ytterst motiverende og som betales nada - samt vice versa.
Disse parametrene er derimot ikke gjensidig utelukkende alternativ - fordi du selv sitter med fasit i 50% og den andre 50% finnes "over alt".
Kan man ha begge deler? Ja.