ny klokke gitt ...

Nessuno79

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2011
Innlegg
3.252
Sted
Asker #nessuno_79
Fikk nettopp i hus her, så bilder kommer så fort unger er lagt, oppvaskmaskin tømt, vaskemaskin tømt og klær hengt opp (jeg har ifølge fruen nærmet meg grensen for handlingsreglen greit her nå, så alle monner drar)

Men luremus er mus det og ;)

Edit: Nå med Q&D mobilbilde, kun for ikke å kunne beskyldes for å ha muset for mye i allefall. Skal ta bedre bilder her om litt, men er vel ikke så mye ikke den gemene hop har sett vil jeg tro. Vil høyst sannsynlig inneholde bilder av forskjellige bokser, og en Daytona i en haug av vinkler.
20140829_065535_zps645ddeec.jpg
 
Redigert:
Pass deg @KMK9000, da havner du på shit-lista ;) Der havnet jeg forrige gang...


Edit: Grattis!! liker svart bedre enn hvit faktisk ;)
 
Redigert av en moderator:
Takker karer ;) Og den hvite er en anelse lettere å få tak i enn den sorte kan jeg skrive under på. Men dette er faktisk grail materiale for meg, og super happy!
 
Grattis, jeg har en spell makan (som startet livet som hvit). For meg gikk den fra vurdere salg til awesome etter skivebytte.
 
Gratulerer så mye med flott Daytona @Nessuno79 ! Grailmateriale er det beste materialet :)
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye med utrolig fin klokke:D Og et av verdens beste chronograph-verk
Jeg gikk for sort daytona selv og har ikke angret et sekund, dette er nydelige klokker som kan brukes til det meste!

Gleder meg til å se flere bilder av denne:)
 
Gratulerer så mye med utrolig flott klokke. Håper på en slik en gang.


Passer bra som 2 x WIS-klokke, siden man må være dobbeltidiot for å betale så mye for en stoppeklokke. :mrgreen: