Ny klokke i posten i dag...

Medlem
29. jan. 2010
Sted
S & Fj
Var i dag på posten å hentet en boks med en klokke som er kjent for et par andre TS-medlemmer - sjønnt modellen er vel kjent for de fleste. Plettfritt eksemplar

En boks som er like sjeden her på TS som mygg i Finnmark
4995869983_ea77f1f06d_z.jpg

Det blir neppe så mange 'wow..denne var jammen spesiell' eller 'jøss..har ikke sett makan' for de som leser denne.
MEN dette var en av modellene jeg har siklet på i lengre tid - og denne konkrete utgaven er vel kanskje noe av det mest 'no-fuzz' som finnes.
Broderen har denne, så jeg var godt kjent med hva som ventet. Hadde også kikket etter utgaven som viser hvilken dato det er i dag, men den var ikke lett å finne.

Klokka på plass der den skal være
4995793853_3e26648e4f_z.jpg

4995793551_a01c5a9953_z.jpg

4996391672_09e7be193c_z.jpg

La mobilen litt til siden...
4996388214_9671a9ef08_o.jpg

4995697409_f94aaba29f_o.jpg

4995664319_23045731d3_o.jpg

Pent og rent! Fantastisk bruksklokke! Gratulerer!

Du får bruke mobilen til å sjekke datoen, så kom du ikke så værst ut av det likevel.

Kanskje ikke det mest revolusjonerende som du sier, men like fullt en fantastisk og legendarisk klokke som står høyt på ønskelisten! Gratulerer så masse :)

Gratulerer med tidløs skjønnhet!
Dette uret blir aldri feil.
En delikat nytelse som aldri mister sin gode smak.:cool:
Glem dine forvirrede tanker om at dette uret ikke er spennende.
Et ur man aldri blir lei av å se, vil alltid ha interesse.

Og ikke minst; fantstiske bilder!:D

Grattis med nytt!:D
Fet klokke, klassisk, tidløs, pene bilder av en modell 99,99% av alle klokkeentusiaster liker enten de vil eller ikke.;)
Hva mer kan man ønske seg av en post på TS?:mrgreen:

Gratulere, den er nydelig.
Fordelen med ikke å ha dato er at man slipper den irriterende cyklopen :)

Mange takk TCCW, UJU og uncle sid :D Dette er min første Rolex, men neppe den siste. Jeg hadde kriminellt lyst på en Explorer også, men Sub fikk første pri. Ser man ett til to år frem håper jeg også det befinner seg en hvit Exp II i samlingen også....men nok om det.

Gratulere, den er nydelig.
Fordelen med ikke å ha dato er at man slipper den irriterende cyklopen :)

Ja, jo - nå har jo den sin sjarm den også, men jeg setter stor pris på den særdeles rene skiven på denne uten noe som helst forstyrrende element (IMO gjelder det også cosc teksten på modellen som kom noen måneder etter denne ble produsert...dette er en Z)

En annen fordel med å droppe dato er at det jo blir lettere å sette tiden om den har vært ubrukt noen dager, samt at det er én mindre ting som kan gå i stykker.

Gratulerer med en klassiker uten sidestykke. En alldeles nydelig klokke som aldri slår feil.
Utrolig flotte bilder også :D:D:D:D