Ny klokke & "nytt" medlem.

Medlem
24. juni 2011
Innlegg
8
Sted
Oslo
Det har etterhvert gått ganske lang tid siden jeg meldte meg inn på forumet, og jeg har slått i hjel mange timer her på sonen, men jeg har frem til idag vært en inaktiv observatør.

For å feire mitt første, ordentlige innlegg har jeg slått på stortrommen & gått til anskaffelse av en klokke jeg har hatt lyst på lenge, endelig!

LLD!


DSCF3303_zps94d282be.jpg


DSCF3304_zps4d7cd4a5.jpg


DSCF3305_zpsffcdd3a7.jpg


DSCF3306_zps30987279.jpg


DSCF3307_zpsf3402c9e.jpg


DSCF3310_zpsdcfbe9dc.jpg
 
Se der ja! Du har gjort deg til kjenne, og luksusen ved å kunne smyge seg rundt, usett er forbi! :) velkommen skal du være! Og gratulerer med nytt! Det er en god følelse:)
 
Velkommen til vår verden her inne. Klokken du valgte og unboxe her nå ,er helt etter min smak. Gratulerer så mye:)

Mvh
Timebandit.
 
Etter å blitt medlem et par måneder etter meg må jeg si du henger litt etter når det gjelder antall innlegg:D

Men du verden for en fin førsteunboxing. Gratulerer med en kjempeflott klokke. Hvis du har fulgt godt med så vet du at dette er en klokke jeg har likt veldig godt fra min første dag her inne.
 
Tusen takk for hyggelige ord folkens! Jeg har en snikende følelse av at tidsbruken på Tidssonen & klokkekjøpshyppigheten kommer til å øke dramatisk fremover. :D