Jeg er litt småsur, fikk en ny klokke fra norsk AD tilsendt i posten.
Sommerhjelpen som sendte den pakket selve esken inn i 2 lag med "gavepapir" på vrangen.
Følgelig har den hvite esken fått tøff behandling, postbudet leverte den til meg med "avrundede" hjørner. Budet sa med en gang at det var emballasjen som var for svak.
Spørsmålet er hva som kan gjøres?
Jeg ble lettere irritert og skrev en mail hvor jeg ba om at de sendte meg en ny eske slik at klokkeopplevelsen ble "premium".
Var det for mye forlangt? Føler at emballasjen er en del av varen ved, både for min egen godfølelse men også med tanke på videresalg.
Er jeg "kjip" som reagerer?
Sommerhjelpen som sendte den pakket selve esken inn i 2 lag med "gavepapir" på vrangen.
Følgelig har den hvite esken fått tøff behandling, postbudet leverte den til meg med "avrundede" hjørner. Budet sa med en gang at det var emballasjen som var for svak.
Spørsmålet er hva som kan gjøres?
Jeg ble lettere irritert og skrev en mail hvor jeg ba om at de sendte meg en ny eske slik at klokkeopplevelsen ble "premium".
Var det for mye forlangt? Føler at emballasjen er en del av varen ved, både for min egen godfølelse men også med tanke på videresalg.
Er jeg "kjip" som reagerer?