Min far går med litt småtanker om å kanskje kjøpe seg en ny klokke snart, men han er litt rådvill på hva han skal gå for. Så tenkte jeg kunne søke litt råd her. Klokka han har hatt i snart 20 år er en Candino, vet ikke helt hvilken modell annet enn at den har ett kvarts ur med dato, hvit skive, safir krystal med titan kasse og lenke.
Han er en relativt praktisk mann av seg, liker ikke flashy ting, og bruke ei enda eldre Casio digital klokke på jobb og som beater når han mekker på bilen eller huset. Tenker en maks pris på rundt 10 lapper er det han vil vere villig til å gi.
Jeg tenker at han nå bør gå for ett mekanisk urverk, så bare komme med gode forslag til en klokke som holde med han i 20 år til.
Tenker kravlista ser slik ut:
Mekanisk urverk(automatisk tror jeg er å foretrekke)
Kasse i stål/titan med lenke
Ingen fancy komplikasjoner
Seethru caseback er ett pluss men ingen krav
Safir krystall
100m
Han er en relativt praktisk mann av seg, liker ikke flashy ting, og bruke ei enda eldre Casio digital klokke på jobb og som beater når han mekker på bilen eller huset. Tenker en maks pris på rundt 10 lapper er det han vil vere villig til å gi.
Jeg tenker at han nå bør gå for ett mekanisk urverk, så bare komme med gode forslag til en klokke som holde med han i 20 år til.
Tenker kravlista ser slik ut:
Mekanisk urverk(automatisk tror jeg er å foretrekke)
Kasse i stål/titan med lenke
Ingen fancy komplikasjoner
Seethru caseback er ett pluss men ingen krav
Safir krystall
100m
Redigert: