Ny klokke

Medlem
4. mai 2014
Sted
Kr.sand
Fikk i dag en ny klokke i posten som en liten ekstra julegave bestilt for litt over ett år siden etter jeg leste om den på forumet her.

klokken er fryktelig tykk

dette bildet er tatt med mye lys mot klokken for å se skiven litt tydligere da den er veldig mørk hvis det ikke er veldig lyst. dvs det er ikke skiven som er mørk men glasset over.

bildene er tatt med mobil kamera og derfor ikke veldig gode.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: JD83
det er en Kairos hybrid watch. mekanisk klokke med en gjennomsiktig toled skjerm over dialen som gjør nytten som en smart watch i tillegg. du kan lese mer om den her https://kairoswatches.com/watches/msw_dot_matrix/chrome/ . var ganske mye større en jeg hadde forventet meg, og i tileg synes jeg det var litt i vanskeligste laget å se selve klokken på den pga toledskjermen som ligger over den er gjenomsiktig men bare 40%. er ikke sånn at det er umulig å se klokken gjenom men er litt vanskeligere en jeg hadde håpet på. smart watch funksjonen er det heller ikke så mange av enda men de kommer nok ettervert da klokken akkurat har begynt å bli sendt ut.

Håper det er lov å si gratulerer, men at dette må da være en elendig løsning dersom man har problemer med å se igjennom glasset som du selv sier...

var klar over da jeg forhåndsbestilte den at det kunne bli problemere med den. den fungerer som sagt greit nok er ikke umulig å se skiven men vanskeligere en jeg hadde håpet. men tviler på det blir en klokke som blir brukt veldig mye hovedsaklig pga det problemet.