God dag. Jeg har vært interessert i Omegaklokker siden jeg begynte på studiene mine, nå er jeg ferdig utdannet og er i full jobb. I den anledning vil jeg begynne å spare til en ny omegaklokke. Det er et poeng for meg at min første klokkeinvestering skal være ny, da jeg ønsker at det skal bli et slags familieklenodium på sikt.
Jeg har en klar formening om design, og der er Omega klart etter min smak, teknikk og pris er jeg derimot svært usikker på. Jeg har forstått at det er ulike urverk med ulike kvaliteter, fordeler og ulemper. De klokkene jeg har sett på er denne og denne.
Designet jeg har sett for meg er nok nærmest denne varianten:
Men jeg er åpen for tips eller råd. Klokkekjøp er jo en stor investering. Jeg har god tid, og stresser ikke med å kjøpe noe.
Jeg har en klar formening om design, og der er Omega klart etter min smak, teknikk og pris er jeg derimot svært usikker på. Jeg har forstått at det er ulike urverk med ulike kvaliteter, fordeler og ulemper. De klokkene jeg har sett på er denne og denne.
Designet jeg har sett for meg er nok nærmest denne varianten:
Men jeg er åpen for tips eller råd. Klokkekjøp er jo en stor investering. Jeg har god tid, og stresser ikke med å kjøpe noe.