NY LINK - Dagens Klokke 2012 - 8041 Bilder!

Medlem
20. juli 2009
Vi gjentar «suksessen» fra tidligere år. Alle bilder postet i Dagens Klokke i løpet av 2012 tilgjengelig for nedlastning her:

https://docs.google.com/open?id=0B2gpagc6TQl_OEtQN2pHaWxRN00

565 MB - 8041 Bilder!

Last ned, la bildene gå som skjermsparer - drøm deg bort.

Utrolig god kvalitet på bildene, vet at det er flere enn meg som setter STOR pris på alle bidragsyterne her! Bra jobba.

applause.gif

Mine favoritter:

1. Klasseforskjell
DK_2012_00002_zps7ff6444d.jpg

2. I motsetning til skimannen, en trivelig trønder :eek:
DK_2012_00003_zps62c3fe68.jpg

3. Daytona, jeg liker bilder av Daytona
DK_2012_00004_zpsd2da287a.jpg

Hold tråden i live – post dine favoritter!

PS: I 2011 var det 5008 bilder, mens det i 2010 var 5049 bilder…

Disclaimer: All ære og honnør til original fotograf. Jeg har forsøkt å fjerne de mest «avslørende» motivene samt strippet samtlige for «metadata» som kan identifisere fotograf.

Redigert:
Nydelig Arthur, blitt en fin årlig begivenhet dette her. Takk skal du ha!

Alternativ link!

Usikker på hvor lenge denne fungerer: Download file DK_2012.zip.

Flott at jeg fikk beskjed, det virker som om Hoppalongs kompiser som er motstandere av fildeling har tatt knekken på mulighetene.

Rapidshare som ble postet opprinnelig er stabil men "kun" x-antall nedlastinger i døgnet.

Tar gjerne tips om noen har det, dette er jo høyst lovlig... :cool:

Vet ikke hvor mye kapasitet på trafikken Tidssonen råder over, men kunne jo vært en idé å spurt Juice om hostingmuligheter?

Google Drive er vel perfekt for dette.. skulle gjerne ha satt opp men får ikke tak i originalfilen dessverre, noen med filen som kan fikse ?

Ny link kommer...

Google Drive er vel perfekt for dette.. skulle gjerne ha satt opp men får ikke tak i originalfilen dessverre, noen med filen som kan fikse ?

Christian får PM, han fixer og jeg oppdaterer førsteposten.

Beklager "rotet" - jeg skylder på antipiratene... :mad: