Ny på forumet!

Medlem
25. juni 2015
Sted
Storgata 59
Hei.

Jeg er vel streng tatt ikke helt fersk på forumet, har lest sider opp og sider ned på alt mulig dere poster her inne, kan bruke mange timer her, ler så jeg griner noen ganger:D
Men det er første gang jeg poster noe selv. Følte det var på tide å bli en del av "familien".

Litt om meg, fyller 30 om 2uker:eek: Er litt "redd" for den alderen der, da er jeg liksom blitt så forbanna voksen.
Har ikke barn og går på skole studerer Salgsledelse og Markedsføring i Oslo. Må vel nevne her, selv om jeg vet at "vi" er en hata gruppe: Her kommer det.. Jeg er dørvakt og jeg syns virkelig at Breitling SOHC 46 er mega fin klokke, nå er katta ut av sekken, bare gi meg pepper.

Interessen for klokker begynte i 2010, kjøpte mye juggel. Men det stoppet jeg med og begynte å spare til en skikkelig klokke, uheldigvis var jeg dum og sløste bort alle penga på fyll:( Men klokke interessen fortsatte, i fjor fikk jeg virkelig øynene opp for klokker igjen, men siden jeg mista jobb og begynte på skole så hadde jeg fortsatt ikke økonomi til å kjøpe noe fint, så jeg måtte bruke juggelet jeg hadde.

Ja det har seg sånn at jeg snart fyller 30 og er ikke så begeistra for det, men jeg gjorde noe for meg selv for ca 2 måneder siden som gjør at jeg ikke gruer meg så mye til den dagen:
Jeg gikk til innkjøp av min første automatiske klokke, det var ett impulskjøp og det ble en klokke i det lavere prissjiktet (10K+) men jeg er mega fornøyd med utseendet, og jeg er sikker på at jeg gjorde ett bra kjøp, jeg har gitt meg selv forbud mot å bruke den før jeg har bursdag, så det her er selvpining på SKY høyt nivå:oops:

Så om 2 uker legger jeg ut min første "un boxing" tråd også.

Ha en fortsatt fin sommerkveld:)

Velkommen til galskapen. Og 46mm SOH burde passe bra på en dørvakt det. :D Jeg ser ut som en fyrstikk og ingen ville tatt meg seriøst om jeg prøvde stoppe dem i døra, men hadde en 42mm SO (vanlig) og digget den og vil gjerne ha en sånn igjen en gang. Breitling ftw. :)

• Liker
Reaksjoner: PatrickChro