Hei på dere felles klokke entusiaster!
Siden jeg er ny her på siden, så er kanskje en kort liten introduksjon på sin plass.
Jeg er da en kar på 30år fra Oslo, som for en tid tilbake har blitt bitt av denne klokke interessen.
Kom for litt siden over TS, og har hatt mye glede av å bla igjennom utallige tråder og sett mange fine klokker her inne.
Så når det ble et nytt lite klokkekjøp på meg, så tenkte jeg kanskje en liten unboxing er en fin introduksjon
Videre får jeg vel la bildene tale for seg:
Først en brun box:
[/URL][/IMG]
Åpner vi denne viser det seg en litt finere eske:
[/URL][/IMG]
Selve klokken:
[/URL][/IMG]
Litt annen vinkel:
[/URL][/IMG]
Sist men ikke minst, obligatoriske på hånden bilde:
[/URL][/IMG]
Synes den kanskje er litt stor for mine spinkle håndledd, men er akkurat innenfor.
Også litt usikker om jeg synes denne nato reima passer, men da jeg fikk det med på kjøpet og den som passet best av de dem hadde inne, så ble det nå sånn.
Kom gjerne med noen tips om det er noe annet dere tror vil fungere bedre.
Siden jeg er ny her på siden, så er kanskje en kort liten introduksjon på sin plass.
Jeg er da en kar på 30år fra Oslo, som for en tid tilbake har blitt bitt av denne klokke interessen.
Kom for litt siden over TS, og har hatt mye glede av å bla igjennom utallige tråder og sett mange fine klokker her inne.
Så når det ble et nytt lite klokkekjøp på meg, så tenkte jeg kanskje en liten unboxing er en fin introduksjon
Videre får jeg vel la bildene tale for seg:
Først en brun box:
Åpner vi denne viser det seg en litt finere eske:
Selve klokken:
Litt annen vinkel:
Sist men ikke minst, obligatoriske på hånden bilde:
Synes den kanskje er litt stor for mine spinkle håndledd, men er akkurat innenfor.
Også litt usikker om jeg synes denne nato reima passer, men da jeg fikk det med på kjøpet og den som passet best av de dem hadde inne, så ble det nå sånn.
Kom gjerne med noen tips om det er noe annet dere tror vil fungere bedre.