Ny på TS!

Raymond75

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2012
Sted
Bergen
Hei!
Jeg er 36år bosatt i Bergen med en nydelig forlovede! og en stor interesse for klokker!

En lidenskap jeg har hatt i mange år.

Hoved samlingen består av Seiko Divers og Orient Divers og noen Divers fra Sveits!

Dette er et utrolig bra forum med mange flinke folk med sunne interesser!:)

Velkommen så mye! Skjønner om du ikke deler bilder av din forlovede, men del gjerne bilder av urene dine! Her er alle mekaniske urverk velkomne. Ja til og med kvarts får lov å vise seg her ( selvom mottakelsen da er litt mer blandet:) )

Ny TS

Hei!

Takk!

Bilder kommer etter hvert, Da snakker jeg om klokkene! he he!:D

Jeg samler på automatiske diver ur!

Har skaffet meg et Orient Cal 469 40th anniversary Limited Edition! det kom inn døren i går kveld!

Et ganske flott ur til en rimelig penge!

Velkommen skal du være!
Bergensere er ekstra velkommen ;)

Er bare å få opp bilder av klokkene dine. :p Vi er nysgjerrig :)

For min egendel har jeg kun hatt en klokke med opptrekk, og den var MER enn godkjent.

Gleder meg til å se bilder av klokkene dine!

Mitt desidert viktigste, og billigste, ur er opptrekk. Gammelt lommeur kjøpt av min bestefar når han var på utvandring til Amerika.. Det bestemte han at jeg skulle få til min konfirmasjon når jeg ble født. Det er nok det jeg hadde låst meg inne med om det ble krig, det andre får bare ryke til!

Velkommen til forumet, du går særdeles trange økonomiske tider i møte ;)

Å milde himmel! Enda en bergenser??? :p

Jaja... Velkommen :) Det er bare å poste masse bilder!

Bergensere oppfordes til å poste bilder hver gang de åpner munnen, som en generell tommelfingerregel ;)

Velkommen Raymond75.
Alltid kjekt med voksne, klokkeelskende, høflige og skriveføre medlemmer. (Dette inkluderer selvsagt bergensere);)

Velkommen skal du være.
Det er en gammel "saying" her på sonen: "Pics or it didn't happen".
Vi tror deg på dette med forloveden, men klokkene må vi se :D