Ny panerai

OEJ

Støttemedlem
Medlem
2. aug. 2009
Etter 2 Omega ( speedmaster og De Ville) og en Breitling Superocean heritage ha rjeg nå bestemt meg for at jeg MÅ ha en Panerai. Oppdaget disse klokkene først her på forumet, og jeg er nå helt solgt!! Etter mye sondering har jeg nå kokt det ned til PAM 111,112 eller 104.... Sliter litt med valget så hadde vært veldig takknemlig om noen kunne dele sine erfaringer med disse modellene :D

Jeg liker å se noe bevege seg på urskiva, så jeg stemmer for sekundviser. Det utelukker 112. Ellers så har jeg mest sans for cyclops på Rolex, så derfor mener jeg 111 står sterkest av de du nevner her. Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med er at kassen er polert, jeg liker egentlig 312-kassen bedre.

Her er noen bilder av min 111 :D

Klokkebilder308.jpg

Klokkebilder294.jpg

4004358482_ecb0f0567c_b.jpg

Enig ang 312, men må holde meg sånn tålig til budsjettet! Digger sandwich dial og har vel funnet ut at det enklere uttrykket uten dato er tiltalende... Da er det jo bare å starte jakten på en butikk med klokken inne! :D

Hvis valget står mellom 111, 112 og 104 ville jeg valgt 111 definitivt! IMO

Mitt beste råd er at du gir deg selv tid...gjerne se mange ulike modeller og prisene an. Bruk gjerne forum som http://www.paneristi.com

Kjøp gjerne en brukt, men følg anbefalte kjøps-/ sjekke rutiner !

Både 111 og 312 er flotte modeller, men gå gjerne dine egne veier og velg en som "ikke alle andre" Paneristis har / har hatt.. ;)

Lykke til !

Er litt der jeg er og... Vil ha en ny klokke, og med den leveringstiden som er på enkelte modeller, kan det jo være at utvalget hos forhandler vil innvirke på avgjørelsen :D