Solgt NY PRIS 55' 2016 Panerai 514

Consigliere

Støttemedlem
Medlem
7. mars 2014
Annonse Panerai 514 1.png

MODELL
Panerai PAM00514

ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt ny av meg 5. desember 2016.

TILSTAND
Klokken er meget pen, og har vært veldig lite brukt.

Ingen riper eller hakk. Kasse/bezel har noen få, lette hairlines. Noen ørsmå merker på baksiden av to av lugsene etter bytte av reim.

Reimene fremstår for øvrig som tilnærmet nye.

Jeg gjør for øvrig oppmerksom på at enkelte av bildene i annonsen ikke er mine, jeg er rett og slett ikke flink nok til å ta bilder som rettferdiggjøre klokkens utseende.

BOKS OG PAPIRER
Kommer komplett slik den ble levert ny; med ytter- og innerboks, tags, sertifikat og garantibevis fra Jomashop (altså ikke originalt sertifikat fra Panerai). Jeg har også MVA-papirer for den spesielt interesserte.

NÆRMERE BESKRIVELSE
Time-, minutt- og sekundviser samt dato. Sort urskive med sølv visere, sandwich dial og visere/markører med kremgul farge.

Safirglass foran og bak.

Urverket er Panerais eget manuelle P.3000 med 3 dagers power-reserve (samme urverk som i 372 etc.).

Radiomir 1940-kassen måler 47 mm, er meget slank og bærer lettere enn de fysiske målene skulle tilsi.

Klokken leveres med følgende reimer:
  • Panerai alligator, Antique Brown, Ecru, 26/22 mm standard med original spenne (leveres originalt kun med denne reimen)
  • Panerai gummireim, 26/22 mm standard med ekstra original spenne
  • Toshi strap Cocoa, Natural, 26 mm 120/70 (med innsydd blank pre-V spenne)
  • Toshi strap Horween Derby. Natural, 26 mm 120/70 (med innsydd blank pre-V spenne)
  • Sort 2-delt nato 26 mm
  • Kaki 2-delt nato 26 mm
  • Blå nato 26 mm
PRISANTYDNING OG OPPGJØR
Kr. 55 000,-

Foretrekker F2F i Kristiansand evt. Oslo.

Ved eventuell sending skal klokken forhåndsbetales, og risiko ved forsendelsen er kjøpers.

BYTTE/DELBETALING
Jeg ønsker primært rent salg, men er selvfølgelig åpen for alle fornuftige bytteforslag.

REFERANSER
Jeg har kun gode tilbakemeldinger både som selger og kjøper.

Annonse Panerai 514 2.jpg

Annonse Panerai 514 3.jpg

Annonse PaneraI 514 4.jpg

Annonse Panerai 514 5.jpg
Annonse Panerai 514 6.jpg

Annonse Panerai 514 7.jpg

Annonse Panerai 514 8.jpg

Annonse Panerai 514 9.jpg

Annonse Panerai 514 10.jpg

Annonse Panerai 514 11.jpg

Annonse Panerai 514 12.jpg

Redigert: