Selger en Bruvik Svalbard Automatic som jeg fikk i en byttehandel for noen få uker siden da det dukket opp noe annet jeg er ute etter.
Klokken er kjøpt ifølge forrige eier kjøpt i Haugesund i 2013, kvittering og papirer har første eier latt være å ta vare på, men original boks medfølger.
Kvittering som forrige eier mottok etter henting med postoppkrav på 11,000,- medfølger, samt salgsmelding mellom forrige eier og meg kan fremvises.
Litt info:
Størrelse: 45mm
Lugs: 22mm
Urverk: Sellita SW200
Vanntett: 100m
Kommer på original skinnreim. En flott og behagelig skinnreim fra Hirsch (omtrent ubrukt) og en grå natostrap kan medfølge ved hyggelig og rask handel.
Bezelen har fått en liten skade ved 25min-merke (se bilde 4), derfor litt nedsatt pris. Personlig syns jeg denne skaden synes mye bedre på close-up bilde enn i virkeligheten, og jeg syns ikke det er spesielt sjenerende.
Ønsker kun rent salg.
Skambud spares jeg gjerne for.
Pris kan diskuteres ved rask handel.
Sendes kun ved forskuddsbetaling, og kjøper betaler frakt.
Kan sees og prøves i Bergen.
Pris: 7500 ,-
Klokken er kjøpt ifølge forrige eier kjøpt i Haugesund i 2013, kvittering og papirer har første eier latt være å ta vare på, men original boks medfølger.
Kvittering som forrige eier mottok etter henting med postoppkrav på 11,000,- medfølger, samt salgsmelding mellom forrige eier og meg kan fremvises.
Litt info:
Størrelse: 45mm
Lugs: 22mm
Urverk: Sellita SW200
Vanntett: 100m
Kommer på original skinnreim. En flott og behagelig skinnreim fra Hirsch (omtrent ubrukt) og en grå natostrap kan medfølge ved hyggelig og rask handel.
Bezelen har fått en liten skade ved 25min-merke (se bilde 4), derfor litt nedsatt pris. Personlig syns jeg denne skaden synes mye bedre på close-up bilde enn i virkeligheten, og jeg syns ikke det er spesielt sjenerende.
Ønsker kun rent salg.
Skambud spares jeg gjerne for.
Pris kan diskuteres ved rask handel.
Sendes kun ved forskuddsbetaling, og kjøper betaler frakt.
Kan sees og prøves i Bergen.
Pris: 7500 ,-
Redigert: