Selges Ny pris Sjelden Seiko Prospex Solar International Edition Diver 200m SNE498P1

Medlem
6. aug. 2020
Sted
Moss
Selger en 100% mint condition utgave av denne sjeldne Seiko omtalt som "golden tuna"

Fullsett, norskkjøpt 15.12.23 med ytterboks, innerboks, garantikort/kvittering.

Kun testet en gang hjemme. Ingen hairlines eller riper. Selges da jeg har en annen klokke jeg bruker til trening. Tenker at noen andre for ha glede av denne:)

Klokka er kvarts og solar. Meget praktisk mtp at man ikke trenger å stille den daglig. Går ypperlig i rotasjon med andre ur.

Selv om klokka er 47mm, bærer den veldig fint på alle håndledd grunnet nesten ikke eksisterende lugs. Den bærer som en 42-43 mm. Disse bærer en del mindre enn Panerai 44mm, som også har en del større skive. Den kommer på en kjempemyk og behagelig silicon reim. En av de mest behagelige silicon reimene eg har testet.

Klokka er meget sjelden og vanskelig å få tak i. Jeg kjøpte den siste dem hadde hos Urmaker Mathisen i Fredrikstad. Det vil ikke kommer flere av disse. På nett er disse også utsolgt på de fleste nettsidene. På chrono24 ligge det få av disse, og prisen er på ca 500 dollar fullsett før mva og frakt.

Spesifikasjoner:
Kasse materiale- Stål
Kasse diameter: 47mm
Høyde: 13mm
Vannbestandighet: 200m
Glass: Mineral/Hardlex
Reim: Silicon

NYPRIS: 2800,-
Min kostpris på denne er 4798,-

Denne modellen fra Prospex solar er vanskelig å få tak på.

Vedlegg

• 1.jpg
    1.jpg
    91 KB · Visninger: 0
  • 2.jpg
    2.jpg
    99,6 KB · Visninger: 0
  • 3.jpg
    3.jpg
    76 KB · Visninger: 0
  • 4.jpg
    4.jpg